Η Attica Bank, στo πλαίσιο της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της, καινοτομεί προσφέροντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα την υπηρεσία Skype, η οποία σταδιακά θα καλύψει το σύνολο των επιχειρηματιών και ιδιωτών πελατών της.
Μέσω της υπηρεσίας skype παρέχεται η δυνατότητα:
• Συνομιλίας μέσω internet χωρίς τηλεφωνική χρέωση του πελάτη.
• Βιντεοκλήσης με στελέχη της Τράπεζας, χωρίς να απαιτείται η χρήση του τηλεφωνικού αριθμού κλήσης αυτών.
• Εξυπηρέτησης άμεσης αποστολής εγγράφων (statements, αντίγραφο παραστατικού κλπ.)
• Συνδιάσκεψης περισσοτέρων του ενός χρηστών σε θέματα εργασίας ταυτόχρονα, μέσω Skype και τηλεφωνικών συνδέσεων.
• Επικοινωνίας μέσω οποιασδήποτε συσκευής που έχει την εφαρμογή Skype (Mobile, Tablet, SmartTVκλπ).
• Ασφάλειας επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών. Οι συνομιλίες προστατεύονται με ισχυρό έλεγχο ταυτότητας και κρυπτογράφηση.
• Ηλεκτρονικής καταγραφής των επαφών των χρηστών και προγραμματισμό συσκέψεων.
Με τη χρήση της νέας υπηρεσίας επιτυγχάνεται η αμεσότερη, ευκολότερη και αποδοτικότερη επικοινωνία των στελεχών της Τράπεζας με τους πελάτες της, με αποτέλεσμα την καλύτερη εξυπηρέτηση τους.
Η νέα υπηρεσία Skype της Attica Bank εγκαινιάζει τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα της Τράπεζας, η οποία θα εμπλουτιστεί σύντομα με νέες καινοτόμες εφαρμογές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr