Όπως τονίζει η Citi, «το βραβείο i αφορά τα e-corners που δημιουργήθηκαν από την Τράπεζα στο πλαίσιο της έμφασης στην εξυπηρέτηση των πελατών της μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών (Ε-banking) και των νέων τεχνολογιών. Tα e-corners είναι εξειδικευμένοι χώροι τελευταίας τεχνολογίας μέσα στο κατάστημα, όπου οι πελάτες της Τράπεζας ενημερώνονται για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Citi ενώ ταυτόχρονα μπορούν να κάνουν τις συναλλαγές τους. Τα e-corners είναι στελεχωμένα από άρτια εκπαιδευμένους e-specialists, έτοιμους να μυήσουν τους πελάτες στα εναλλακτικά δίκτυα εξυπηρέτησης.
Στόχος είναι να εκπαιδευτούν οι πελάτες, τόσο οι ήδη εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες χρήστες, όσο και εκείνοι που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην ηλεκτρονική τραπεζική - στο να χρησιμοποιούν εύκολα τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας, οι οποίες τους παρέχουν:
ü ευκολία στις συναλλαγές
ü εξοικονόμηση χρόνου
ü ευελιξία στην εξυπηρέτηση
ü μείωση κόστους στις συναλλαγές
ü ασφάλεια
Ε-corners λειτουργούν ήδη στα καταστήματα της Citibank στην Αθήνα, το Μαρούσι, τη Βούλα, τον Πειραιά και την Τσιμισκή (Θεσσαλονίκη) . Οι χώροι διαθέτουν μοντέρνο εξοπλισμό, iPads και iPhones, τα οποία επιτρέπουν στους πελάτες να εξοικειωθούν με το e-Banking με άνεση και ευκολία.
Στην τελετή παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, οι οποίες διακρίθηκαν βάσει της διαδικασίας, που θεσμοθέτησε η εταιρεία Boussias Communications σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου «ELTRUN» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η απονομή έγινε παρουσία του Υφυπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, κ. Αθανάσιου Σκορδά και πολλών υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς.
Τα βραβεία τελούν υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr