Οι υπηρεσίες πληρωμών ρυθμίζονται πλέον από τον Νόμο 3862/2010, ο οποίος ενσωμάτωσε στην ελληνική νομοθεσία την Κοινοτική Οδηγία.
Το νέο νομοθετικό πλαίσιο ορίζει συγκεκριμένους κανόνες κατά τη διενέργεια πληρωμών και καλύπτει μεταξύ άλλων τις ακόλουθες συναλλαγές: αναλήψεις ή/και καταθέσεις σε λογαριασμούς πληρωμών (λ.χ. λογαριασμούς μισθοδοσίας, είσπραξης σύνταξης, εξόφλησης τελών ΔΕΚΟ κλπ.), εμβάσματα, μεταφορές κεφαλαίων, άμεσες χρεώσεις, συναλλαγές μέσω πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.
Με το ίδιο νομοθετικό πλαίσιο δεν αποτελούν πράξεις πληρωμών οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με μετρητά, που γίνονται με επιταγές, συναλλαγματικές και γραμμάτια, και οι συναλλαγές που αφορούν διαχείριση κινητών αξιών και φιλανθρωπικές δραστηριότητες.
Η ΑΤΕbank διασφαλίζει την πληροφόρηση και την ταχύτητα στις πληρωμές, καθώς και αποτελεσματική προστασία στους πελάτες της χρήστες υπηρεσιών πληρωμών.
Πιο συγκεκριμένα, με το νέο θεσμικό πλαίσιο που εφαρμόζει η ΑΤΕbank:
* επιτυγχάνεται μεγαλύτερη σαφήνεια και διαφάνεια στις συναλλαγές πληρωμής αναφορικά ιδίως με τις επιβαρύνσεις, τον χρόνο ολοκλήρωσης και τα μέτρα ασφαλείας της εκάστοτε διαδικασίας
* παρέχεται δικαίωμα επιστροφής χρημάτων σε συγκεκριμένες περιπτώσεις χρέωσης λογαριασμών ή εσφαλμένης εκτέλεσης πράξεων πληρωμών
* διασφαλίζεται η πραγματοποίηση των συναλλαγών πληρωμών σε προκαθορισμένο χρόνο κ.λπ.
Στο πλαίσιο αυτό η ΑΤΕbank διαμόρφωσε Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών Πληρωμών (Σύμβαση – Πλαίσιο), η οποία διέπει πλέον τους όρους των συναλλαγών πληρωμών. Η Σύμβαση-Πλαίσιο είναι διαθέσιμη για τους πελάτες της φυσικά ή νομικά πρόσωπα σε όλα τα καταστήματα και στο διαδικτυακό τόπο της Τράπεζας (www.atebank.gr).
Για την αποδοχή των όρων της Σύμβασης - Πλαισίου δεν απαιτείται καμία ιδιαίτερη ενέργεια εκ μέρους των πελατών της ΑΤΕbank. Οι πελάτες όμως που επιθυμούν αναλυτική ενημέρωση ή παραλαβή και υπογραφή της εξατομικευμένης Σύμβασης - Πλαισίου μπορούν να απευθύνονται στα Καταστήματα του δικτύου της Τράπεζας. Ωστόσο, οι πελάτες της ΑΤΕbank έχουν δικαίωμα να υποβάλουν εγγράφως τη διαφωνία-μη αποδοχή της Σύμβασης στο Κατάστημα συνεργασίας τους εντός δύο μηνών αφότου λάβουν γνώση των όρων της σύμβασης και το αργότερο έως τις 20/12/2010. Μετά τις 20/12/2010 και εφόσον η ΑΤΕbank δεν λάβει έγγραφη διαφωνία στο οικείο Κατάστημα του πελάτη, θα θεωρήσει ότι οι όροι της Σύμβασης - Πλαισίου έχουν γίνει αποδεκτοί.
Για κάθε πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να απευθύνεστε-επικοινωνείτε με το δίκτυο Καταστημάτων της ΑΤΕbank.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr