Το νέο μοντέλο βασίζεται στη λειτουργικότητα, εξασφαλίζοντας εύκολη αναγνώριση και άνετη πρόσβαση του πελάτη στις επιμέρους ζώνες συναλλαγών, με στόχο την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση. Στο νέο τύπο καταστημάτων που εισάγει η Εμπορική, λειτουργεί επίσης συμβουλευτική ζώνη, όπου εξειδικευμένοι τραπεζικοί σύμβουλοι παρέχουν καθοδήγηση και συνεχή υποστήριξη στους πελάτες της Τράπεζας.
Είκοσι καταστήματα σε όλη την Ελλάδα λειτουργούν ήδη με βάση το νέο μοντέλο λιανικής, ενώ σύμφωνα με τον υφιστάμενο σχεδιασμό, συνολικά περισσότερα από 50 καταστήματα της Εμπορικής Τράπεζας θα έχουν ανανεώσει την εικόνα και τη λειτουργία τους στα πρότυπα του νέου μοντέλου, μέχρι το τέλος του 2010. Στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί περίπου το 1/3 του δικτύου της Εμπορικής μέχρι το τέλος του 2011.
Οι αλλαγές αυτές σηματοδοτούν την περαιτέρω ενσωμάτωση της Εμπορικής Τράπεζας στην Crédit Agricole, γεγονός που εκφράζεται μέσα από την υιοθέτηση του ονόματος του μητρικού Ομίλου στην εταιρική ταυτότητα της Εμπορικής Τράπεζας και τη σήμανση των καταστημάτων της.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr