Αναλυτικότερα, ο ΟΑΣΘ διευκρινίζει:
- Κάθε φορά που υπήρξε δελτίο βλάβης του λεωφορείου, το οποίο απέκτησε ο ΟΑΣΘ μέσω leasing, έγινε επιδιόρθωση από τους τεχνικούς του αναδόχου, που είναι υπεύθυνος για τη συντήρησή του.
-Ακολούθησε έλεγχος από τους τεχνικούς της Διεύθυνσης Συντήρησης του ΟΑΣΘ.
-Αμέσως μετά το ατύχημα, με έγκριση της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, το λεωφορείο του ΟΑΣΘ μετακινήθηκε οδικώς (και όχι με γερανό, καθώς η τεχνική εικόνα έδειχνε ότι μπορεί να κυκλοφορήσει) σε ΚΤΕΟ, κάτι που αποτελεί πάγια τακτική του Οργανισμού σε περιπτώσεις ατυχημάτων.
- Στο ΚΤΕΟ διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει βλάβη στο σύστημα πέδησης.
- Στη συνέχεια το λεωφορείο μετακινήθηκε στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, στον Φοίνικα, προκειμένου να επισκευαστούν οι βλάβες που προκλήθηκαν στο αμάξωμα από τη σύγκρουση, αλλά και να γίνει περαιτέρω τεχνική διερεύνηση των συνθηκών του ατυχήματος.
- Αυτό το δυσάρεστο γεγονός αποτελεί αφορμή ώστε ο ΟΑΣΘ να εντείνει τους ελέγχους όλων των λεωφορείων.
- Ο Οργανισμός εύχεται ολόψυχα περαστικά στους πέντε, ευτυχώς ελαφρά, τραυματίες επιβάτες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr