Το 30% χρησιμοποιεί τους δημόσιους φορτιστές για να καλύψει το 20% έως 40% των αναγκών του και το 47% χρησιμοποιεί δημόσιους φορτιστές για περισσότερο από το 40% των αναγκών του. Το τελευταίο εξάμηνο, το 80% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη ανέφερε ότι χρήση δημόσιων φορτιστών έχει γίνει ευκολότερη.
Τα αντίστοιχα ποσοστά στην Ιαπωνία είναι τα εξής: το 33% των οδηγών EV χρησιμοποιούν δημόσιους φορτιστές για το 20% των αναγκών τους, το 28% τους χρησιμοποιεί για να καλύψει το 20% έως 40% των ετήσιων αναγκών του, ενώ το 39% χρησιμοποιεί δημόσιους φορτιστές για περισσότερο από το 40% των αναγκών του.
Αναλύοντας τις μεγάλες διαφορές που υπάρχουν μεταξύ των Ευρωπαίων και των Ιαπώνων οδηγών, είναι ότι οι Ευρωπαίοι προτιμούν τη φόρτιση στο σπίτι, κυρίως όσοι ζουν σε μονοκατοικίες. Οι Ιάπωνες, από την άλλη, δεν έχουν μπει δυναμικά στην φιλοσοφία της ηλεκτροκίνησης, κυρίως λόγω της χαμηλής διαθεσιμότητας ηλεκτρικών αυτοκινήτων από Ιάπωνες κατασκευαστές, αλλά και έλλειψης σχετικών υποδομών.
Σύμφωνα με τη μελέτη, η υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης, το 2023, επιβραδύνθηκε. Η Κίνα διατηρεί το προβάδισμά της στην κορυφή, ενώ οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Ολλανδία δείχνουν στασιμότητα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr