Τα επιπλέον λεωφορεία θα ενισχύσουν όλες τις γραμμές, ωστόσο βαρύτητα θα δοθεί σε αυτές με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση και συγκεκριμένα:
Γραμμή 5, που εκτελεί το δρομολόγιο Νέα Κρήνη – Βενιζέλου
Γραμμή 6, που εκτελεί το δρομολόγιο Καλαμαριά – Βενιζέλου
Γραμμή 12, που εκτελεί το δρομολόγιο ΚΤΕΛ – Κάτω Τούμπα
Γραμμή 14, που εκτελεί το δρομολόγιο Άνω Τούμπα – Ν.Σ. Σταθμός
Γραμμή 21, που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους
Γραμμή 28, που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Πανεπιστήμια
Γραμμή 32, που εκτελεί το δρομολόγιο Κάτω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους
Γραμμή 34, που εκτελεί το δρομολόγιο Άνω Ηλιούπολη – Αριστοτέλους
«Το 2024 αρχίζει ευοίωνα για τον ΟΑΣΘ και για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο Υπουργός Χρήστος Σταϊκούρας και η Υφυπουργός Χριστίνα Αλεξοπούλου, παρά το ότι ο Οργανισμός βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης, βρήκαν λύσεις και ‘‘άναψαν’’ το πράσινο φως, για να προχωρήσουμε σε προσλήψεις, έπειτα από 12 χρόνια, οι οποίες θα μας βοηθήσουν στην ενίσχυση και βελτίωση του μεταφορικού έργου», σημειώνει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης. Ο ίδιος προσθέτει ότι το 2024 θα αποτελέσει συνολικά ένα έτος ορόσημο για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, καθώς την προσεχή άνοιξη αναμένονται στη Θεσσαλονίκη για πρώτη φορά ηλεκτρικά λεωφορεία, 110 στον αριθμό, τα οποία θα είναι τα πρώτα καινούρια οχήματα μετά από πολλά χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr