Στόχος του σχεδίου αναδιοργάνωσης είναι να ξεκλειδώσει περαιτέρω την αξία των ΕΛΤΑ και τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα και να τα μεγεθύνει προς όφελος της ελληνικής κοινωνίας και των πελατών τους που βρίσκονται διαχρονικά, εδώ και σχεδόν 200 χρόνια, στο επίκεντρο της φιλοσοφίας και των δραστηριοτήτων τους, διασφαλίζοντας, παράλληλα, την ετοιμότητα του οργανισμού για το μέλλον.
Σύμφωνα με τα πρότυπα διεθνών ταχυδρομικών φορέων, τα ΕΛΤΑ προχώρησαν στην αναδιοργάνωση του δικτύου τους και τη μείωση του λειτουργικού του κόστους, με την ενοποίηση υποστελεχωμένων και μη κερδοφόρων καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα, που θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου, καθώς και στην ενίσχυση κεντρικών καταστημάτων με διευρυμένο ωράριο και προσωπικό.
Στα ΕΛΤΑ της νέας εποχής, καταλυτικό ρόλο διαδραματίζουν η ανασύσταση του μοντέλου διαβιβάσεων, διαλογής και διανομής, καθώς και οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες και εργαλεία, με την επέκταση των υπηρεσιών «ELTA Postbox» και «ELTA PostMate», ή αλλιώς Ψηφιακός Ταχυδρόμος, που μειώνουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα και διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση.
Βασικές προτεραιότητες για το μέλλον των ΕΛΤΑ είναι η ενσωμάτωση των ταχυμεταφορών και της τεχνογνωσίας της ΕΛΤΑ Courier καθώς και η ανανέωση του στόλου των ΕΛΤΑ με οχήματα προηγμένης και πιο πράσινης τεχνολογίας, διαδικασίες που προχωρούν με αμείωτο ρυθμό.
Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, ο μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ αποτελεί την αφετηρία για ένα νέο κεφάλαιο στην μακρά πορεία τους, όπου τα ΕΛΤΑ αποτελούν μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών που μέσω τεχνολογικών, εμπορικών και διοικητικών καινοτομιών είναι παντού, καλύτερα για τους πελάτες τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr