Υπενθυμίζεται ότι οι παραχωρησιούχοι τον Ιούλιο επανήλθαν και πάλι ζητώντας την εφαρμογή των αυξήσεων από την 1η Σεπτεμβρίου 2023.
Βέβαια, βασίζονται στην κείμενη νομοθεσία, που προβλέπει τυπικές διαδικασίες αυξήσεων ή και μειώσεων, όπως έγιναν τα προηγούμενα χρόνια.
Συγκεκριμένα αναμένεται σήμερα, με βάση πληροιφορίες, να υπάρξει σύσκεψη μεταξύ παραχωρησιούχων και υπουργείου για να βρεθεί η χρυσή τομή.
Στόχος της κυβέρνησης, με βάση πληροφορίες, είναι να «κρατηθεί» η αύξηση, που φτάνει μέχρι και το 12% με ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου και οι όποιες αυξήσεις να μετατεθούν για το 2024.
Προκρίνεται, δε, μια λύση «πακέτο» μια και, όπως αναφέρεται αναμένονται οι αυξήσεις για το 2023, που θα βασιστούν σε μια πιο καλή πορεία, φέτος, του δείκτη τιμών καταναλωτή.
Επίσης, εξετάζεται, μια πιθανή μείωση του ΦΠΑ που είναι στο 24%, ώστε να αποκλιμακωθεί και η τελική επιβάρυνση των χρηστών.
Να σημειωθεί ότι το 2022 υπήρξε πληθωριστική έκρηξη και οι παραχωρησιούχοι, στη βάση της νομοθεσίας, ζήτησαν αύξηση, αλλά μετά από αίτημα της κυβέρνησης πείστηκαν να μετατεθούν οι αυξήσεις σε χρόνο μετά τις εκλογές.
Τον Ιούλιο επανήλθαν και πάλι ζητώντας την εφαρμογή των αυξήσεων από την 1η Σεπτεμβρίου 2023.
Το επόμενο χρονικό σημείο για την εφαρμογή αυξήσεων λογικά μετατίθεται για την 1η Ιανουαρίου 2024.
Υπενθυμίζεται ότι διόδια προβλέπονται στους εξής άξονες: Ελευσίνα-Πάτρα (Ολυμπία Οδός), Αντίρριο-Ιωάννινα (Ιόνια Οδός), Μεταμόρφωση-Σκάρφεια Φθιώτιδας (Νέα Οδός), Ξυνιάδα-Τρίκαλα (Ε65), Σκάρφεια- Ράχες Φθιώτιδας (Ε65), Ράχες-Κλειδί Ημαθίας (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), Ηγουμενίτσα-Κήποι Έβρου (Εγνατία Οδός), Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα (Αυτοκινητόδρομος Μορέας).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr