Αναλυτικότερα, κατά τη διάρκεια σημερινής επίσκεψης εργασίας στη Θεσσαλονίκη, ο κ.Σταϊκούρας είπε σε ό,τι αφορά τον ΟΑΣΘ: «Μιλάμε για έναν οργανισμό που είναι σε ειδική εκκαθάριση από το 2017, άρα απαιτούνται αποφάσεις κι αυτές θα ληφθούν εκτιμώ μέχρι τέλος του έτους». Πρόσθεσε πως η λογική της κυβέρνησης δεν είναι να κρύβει τα προβλήματα κάτω από το χαλί ή να τα μεταθέτει στο μέλλον, αλλά να τα λύνει και εξέφρασε τη βούληση για επισκέψεις, σε συστηματική βάση, στον ΟΑΣΘ και το μηχανοστάσιό του.
Σχετικά με τα ηλεκτρικά λεωφορεία, επισήμανε ότι η Θεσσαλονίκη θα λάβει σημαντικό αριθμό από τα πρώτα οχήματα που θα δρομολογηθούν στη χώρα (100 από τα συνολικά 250): «Η ελληνική κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει πολύ πρόσφατα την προμήθεια των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, ένα σημαντικό ποσοστό των οποίων θα κατευθυνθούν στη Θεσσαλονίκη» σημείωσε ενώ σε ό,τι αφορά το δίκτυο των φορτιστών τους, είπε: «Επισκεφτήκαμε τις αντίστοιχες υποδομές στην Αθήνα για να δούμε αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να παραλάβουμε και να λειτουργήσουμε τα ηλεκτρικά λεωφορεία στην πόλη όπως πρέπει, και το ίδιο θα γίνει και στη Θεσσαλονίκη».
Συνοδευόμενος από τους αρμόδιους υφυπουργούς Νίκο Ταχιάο και Χριστίνα Αλεξοπούλου, τον γενικό γραμματέα Γιάννη Ξιφαρά και τον υφυπουργό Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Στάθη Κωνσταντινίδη, ο υπουργός έφτασε γύρω στις 10.30 το πρωί στο αμαξοστάσιο Πυλαίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, με έναν από τους συρμούς του, στον οποίο επιβάστηκε από τον σταθμό «Σιντριβάνι». Καθοδόν προς το αμαξοστάσιο, ο συρμός έκανε στάση στον σταθμό Παπάφη, όπου ο κ. Σταϊκούρας ενημερώθηκε για τα ακυρωτικά μηχανήματα εισιτηρίων, που έχουν ήδη εγκατασταθεί εκεί. Στη συνέχεια ο υπουργός και οι υφυπουργοί ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του αμαξοστασίου της Πυλαίας, όπου επισκέφτηκαν, μεταξύ άλλων, το κέντρο ελέγχου λειτουργίας του Μετρό και ενημερώθηκαν για τη διαθέσιμη τεχνολογία και τα μέτρα, που κάνουν το εν λόγω μέσο σταθερής τροχιάς εξαιρετικά ασφαλές.
Ο υπουργός χαρακτήρισε το Μετρό Θεσσαλονίκης ως εμβληματικό έργο και επιβεβαίωσε ότι η λειτουργία του θα ξεκινήσει το 2024, «με 13 σταθμούς, 18 τρένα και την πρόθεση, τη βούληση, τη διάθεση και τη βεβαιότητα ότι τα έργα θα συνεχίσουν και θα τα βλέπει ο πολίτης και το επόμενο χρονικό διάστημα». Ακολούθησε ευρεία σύσκεψη, στον χώρο του αμαξοστασίου, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης και όλων των φορέων συγκοινωνιακού έργου (ΟΑΣΘ, ΟΣΕΘ, Εγνατίας Οδού ΑΕ), της Αστυνομίας και της Τροχαίας. Μεταξύ άλλων στη σύσκεψη τέθηκε επί τάπητος το θέμα του «fly over», για το οποίο ο κ.Σταϊκούρας είπε ότι η υλοποίησή του θα πρέπει να γίνει «με τον βέλτιστο εφικτό τρόπο», ώστε να βελτιωθεί η καθημερινότητα των μετακινούμενων και ταυτόχρονα να μην υπάρξουν πολλά προβλήματα στη λειτουργία της πόλης.
Ο κ. Κωνσταντινίδης επισήμανε ότι «τα μεγάλα έργα υποδομών χρειάζονται συνέργειες, χρειάζονται συμπράξεις, συνεργασίες. Βρίσκονται σε φάση υλοποίησης πολύ σημαντικά έργα, οδικά, σιδηροδρομικά, συγκοινωνιακά στην πόλη μας και γι΄ αυτό ακριβώς βρισκόμαστε εδώ πέρα, γι' αυτό ακριβώς συγκαλέσαμε αυτή τη συνεργασία, προκειμένου με τους φορείς να εισπράξουμε, να καταγράψουμε τις αδυναμίες και να συντονίσουμε τις δράσεις, για να υπάρξει η καλύτερη δυνατή λειτουργικότητα, με τις μικρότερες συνέπειες για την καθημερινότητα των συμπολιτών μας».
Παρόντες στη σύσκεψη ήταν, μεταξύ άλλων, ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, ο πρόεδρος της Κεντρικής ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ), Λάζαρος Κυρίζογλου (δήμαρχος Αμπελοκήπων – Μενεμένης), (ο οποίος υπογράμμισε την ανάγκη επέκτασης του Μετρό προς τα δυτικά), ο πρόεδρος της Περιφερειακής Ενωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔΚΜ), Ιγνάτιος Καϊτετζίδης (δήμαρχος Πυλαίας- Χορτιάτη) και οι δήμαρχοι των περισσότερων δήμων του πολεοδομικού συγκροτήματος. Ο κ. Σταϊκούρας γνωστοποίησε ότι είτε όλη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είτε μέλη αυτής θα επισκέπτονται κάθε μήνα την πόλη «έτσι ώστε να δούμε τα μεγάλα έργα που γίνονται στη Θεσσαλονίκη και τις μεταφορές, αλλά και να λύσουμε θέματα. Να δούμε πώς εξελίσσονται εμβληματικά έργα στο πεδίο των υποδομών αλλά και πώς θα βελτιώσουμε την καθημερινότητα του πολίτη στο πεδίο των μεταφορών».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr