Η SBTi επικύρωσε τους εταιρικούς στόχους μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG) που υπέβαλε η Alstom, ως συμβατούς με τα κριτήρια και τις συστάσεις της (έκδοση 4.2). Η ομάδα επικύρωσης των στόχων της SBTi, ταξινόμησε τους στόχους των πεδίων εφαρμογής 1 και 2 του ομίλου Alstom και διαπίστωσε ότι ευθυγραμμίζονται με τις πρακτικές που συμβάλλουν στον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη σε 1,5°C .
«Ως παγκόσμιος ηγέτης στις λύσεις κινητικότητας, η απαλλαγή από τις εκπομπές άνθρακα στις μεταφορές βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας στην Alstom. Αυτή η επικύρωση των στόχων μας από εξωτερικούς φορείς, αποδεικνύει την ισχυρή και διαρκή δέσμευσή μας όσον αφορά τις μακροπρόθεσμες προκλήσεις της ενέργειας και του κλίματος», δήλωσε η Cecile Texier, αντιπρόεδρος της Alstom για τη βιωσιμότητα και την ΕΚΕ.
Η Alstom επικαιροποίησε τους στόχους της για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μετά την εξαγορά της Bombardier Transport το 2021, η οποία είχε ως αποτέλεσμα ένα διευρυμένο επιχειρηματικό πεδίο και έναν εκ νέου υπολογισμό των βάσεων αναφοράς για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG). Η Alstom αύξησε τη φιλοδοξία των νέων βραχυπρόθεσμων στόχων της, σε σύγκριση με τους προηγούμενους επικυρωμένους στόχους.
Οι εγκεκριμένοι βραχυπρόθεσμοι στόχοι είναι:
Η Alstom έχει δεσμευτεί να μειώσει τις άμεσες (πεδίο εφαρμογής 1) και έμμεσες (πεδίο εφαρμογής 2) εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τις εγκαταστάσεις της κατά 40% έως το 2030/31 σε σχέση με το 2021/22 - σύμφωνα με την επίτευξη του στόχου του 1,5°C.
Η Alstom έχει δεσμευτεί να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (πεδίο εφαρμογής 3) από τη χρήση των πωληθέντων προϊόντων από το χαρτοφυλάκιο των λύσεων τροχαίου υλικού της κατά 42% (αυξημένος από τον προηγούμενο στόχο που είχε τεθεί στο 35%) ανά επιβατοχιλιόμετρο και 35% ανά τονοχιλιόμετρο έως το 2030/31 σε σχέση με το 2021/22. Και οι δύο στόχοι ευθυγραμμίζονται με το σενάριο Beyond 2°C (B2DS), που είναι το το καταλληλότερο διαθέσιμο, για την προσέγγιση απαλλαγής από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. στον τομέα των μεταφορών.
Ο σιδηρόδρομος συγκαταλέγεται μεταξύ των πλέον ενεργειακά αποδοτικών μέσων μεταφοράς εμπορευμάτων και επιβατών. Η μετατόπιση από άλλους τύπους επιβατικών μετακινήσεων στον σιδηρόδρομο, θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην απαλλαγή του τομέα των μεταφορών από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η Alstom είναι αποφασισμένη να υποστηρίξει τη μετάβαση προς ένα μέλλον με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Οι λύσεις της συμβάλλουν στην απαλλαγή από τον άνθρακα στις μεταφορές και συντελούν στην επίτευξη των κλιματικών στόχων που έχουν θέσει οι χώρες και οι πόλεις.
Για την επίτευξη αυτών των στόχων, η στρατηγική "Alstom in Motion" περιλαμβάνει επιχειρησιακές φιλοδοξίες ενεργειακής απόδοσης και μετάβασης: απεξάρτηση από τον άνθρακα, με στόχο την επίτευξη του 100% της παροχής ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές στις δραστηριότητές της, έως το τέλος του 2025. Μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης του χαρτοφυλακίου λύσεων κατά 25% έως το 2025, σε σύγκριση με το 2014 και τέλος το 100% των νέο-αναπτυσσόμενων λύσεων να είναι οικολογικά σχεδιασμένες.
Η Alstom δεσμεύεται να ολοκληρώσει σε βάθος την απεξάρτηση των δραστηριοτήτων της σε όλο το φάσμα εργασιών της, συμβάλλοντας παράλληλα στις προσπάθειες μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και εκτός της εταιρείας. Η φιλοδοξία του net-zero σημαίνει ότι οι κλιματικοί στόχοι θα επεκταθούν σταδιακά για να καλύψουν ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, με τον καθορισμό των κατάλληλων προσπαθειών μέτρησης και τον καθορισμό των ορόσημων για την απόλυτη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr