Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το Δ’ τρίμηνο του 2022 με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 78.038,3 χιλιάδες τόνους έναντι 62.648,1 χιλιάδων τόνων κατά το Δ’ τρίμηνο του 2021. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 5.411.464,3 χιλ. το Δ’ τρίμηνο του 2022, σημειώνοντας αύξηση 9,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021, που είχαν ανέλθει σε 4.937.801,2 χιλ.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου με τόπο φόρτωσης την Ελλάδα (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων το Δ’ τρίμηνο του 2022 έναντι του Δ’ τριμήνου του 2021, παρατηρείται αύξηση σε όλες τις κατηγορίες με σημαντικότερη σε απόλυτες τιμές, στην κατηγορία «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» κατά 7.829,6 χιλ. τόνους. Από την άποψη των τονοχιλιομέτρων, αύξηση παρατηρείται στις κατηγορίες: «Εμπορευματοκιβώτια», «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας» και «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες», με σημαντικότερη αύξηση σε απόλυτες τιμές στην κατηγορία «Εμπορεύματα σε παλέτες» κατά 617.332,9 χιλ. τονοχιλιόμετρα, ενώ μείωση σε απόλυτες τιμές παρατηρείται στην κατηγορία «Στερεά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)» κατά 120.998,7 χιλ. τονοχιλιόμετρα.
Στον Πίνακα 3 παρουσιάζονται τα στοιχεία φορτώσεων κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων. Ειδικότερα, ποσοστό 39,5% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στην Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 72,8% το Δ’ τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το Δ’ τρίμηνο του 2021.
Στον Πίνακα 4 παρουσιάζονται τα στοιχεία εκφορτώσεων κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων. Ειδικότερα, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 38,1%) πραγματοποιήθηκαν στην Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 70,8% το Δ’ τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με το Δ’ τρίμηνο του 2021.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr