Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση της ΡΑΣ, η λειτουργία του υποσυστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS, είναι μία θετική εξέλιξη για το Σιδηρόδρομο.
Το υποσύστημα παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης ETCS επιπέδου 1 που αξιολογήθηκε από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, αφορά τη σύμβαση «Προμήθεια Συστήματος γραμμής ETCS επιπέδου 1 με συναφείς υπηρεσίες» (Α.Π.10005/2007/ΕΡΓΟΣΕ), τμήμα ΔΟΜΟΚΟΣ-ΛΑΡΙΣΑ.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αξιολόγησης η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων εξέδωσε την την έγκριση θέσης σε λειτουργία του προαναφερθέντος υποσυστήματος, με σχετική απόφαση της Ολομέλειας της ΡΑΣ.
«Η έγκριση θέσης σε λειτουργία του υποσυστήματος παρατρόχιου ελέγχου - χειρισμού και σηματοδότησης ETCS επιπέδου 1 αποτελεί ένα θετικό βήμα για την ασφάλεια της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας. Το σύστημα ETCS είναι το πρότυπο ευρωπαϊκό σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών, σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας», επισημαίνει η ΡΑΣ.
Όπως επισημαίνει η ΡΑΣ, το σύστημα αυξάνει την ασφάλεια της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας και επιτρέπει τη συνεχή επιτήρηση της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας των συρμών. Επιτρέπει επίσης την αυτόματη προστασία έναντι παραβιάσεων ταχύτητας με την εφαρμογή πέδησης λειτουργίας ή πέδησης ανάγκης, καθώς και την αυτόματη ακινητοποίηση του συρμού με πέδηση ανάγκης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr