Προσλήψεις οδηγών από το 2011
«Έχουν να γίνουν προσλήψεις οδηγών από το 2011 και προσλήψεις τεχνικού προσωπικού από το 2008» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δήμκας, υπογραμμίζοντας ότι «σήμερα, λείπουν τουλάχιστον 400 οδηγοί από την κίνηση για να μπορέσει να βγει το σύνολο των λεωφορείων που πρέπει να βγάζει ο ΟΑΣΘ». Σύμφωνα με τον ίδιο, «αυτή τη στιγμή βγαίνουν με το ζόρι 260-270 λεωφορεία την ημέρα ενώ ο Οργανισμός θα έπρεπε να κυκλοφορεί 368 λεωφορεία». Ταυτόχρονα ο κ. Δήμκας κατήγγειλε τη στάση της προηγούμενης διοίκησης αποκαλύπτοντας πως ότι φρόντισε να αφήσει 300 συναδέλφους να φύγουν με μετατάξεις σε άλλους φορείς του ελληνικού δημοσίου χωρίς όμως να έρθουν άλλοι εδώ, ανοίγοντας την πόρτα εξόδου αλλά όχι εισόδου για κάποιους άλλους «Από τη στιγμή που δεν γίνονται προσλήψεις, κάθε μέρα θα βγαίνουν και λιγότερα λεωφορεία» επισήμανε ο κ. Δήμκας σημειώνοντας ότι συνάδελφοί του είτε συνταξιοδοτούνται είτε αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και ως εκ τούτου δεν μπορούν να διατηρήσουν τα πόστα τους.
Έκανε όλες τις ενέργειες η τωρινή Διοίκηση
Ερωτηθείς για τη στάση της διοίκησης του ΟΑΣΘ, ο κ. Δήμκας ανέφερε ότι «προς τιμήν της, έχει κάνει όλες τις ενέργειες για να έρθει προσωπικό, μέχρι τώρα όμως βρίσκουμε κλειστή πόρτα από το υπουργείο». «Το πρόβλημα που θέτει το υπουργείο αυτή τη στιγμή είναι ότι επειδή ο Οργανισμός είναι υπό εκκαθάριση είναι πολύ δύσκολο να γίνουν προσλήψεις». Από το 2017 είμαστε σε εκκαθάριση, σημείωσε, προσθέτοντας ότι είναι ευθύνη της κυβέρνησης να ξεκαθαρίσει το τοπίο για το μέλλον του Οργανισμού, κάτι που μέχρι στιγμής δεν έχει πραγματοποιηθεί.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr