Ο κ. Καραγιάννης σε συνέντευξή του στo «Πρώτο Θέμα» τόνισε ότι έρχονται μεγάλα έργα, ενώ σχολίασε ότι «ο προγραμματισμός είναι πυκνός» και έδωσε ένα περίγραμμα των έργων που πρόκειται να προκηρυχθούν και εκείνων που θα ξεκινήσουν.
Σύμφωνα με τον Υφυπουργό Υποδομών έως το τέλος του έτους θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον. Τις επόμενες εβδομάδες βγαίνουν στον «αέρα» τα μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα σε Μπραμιανό, Αμβρακία-Αμφιλοχία-Βάλτο και Λουτράκι, τα μεγάλα έργα ύδρευσης Πρέβεζας, Άρτας και Λευκάδας και του Τσικνιά στη Λέσβο και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Δυτικής Αττικής.
«Συνολικά τις επόμενες εβδομάδες οι διαγωνισμοί για έργα ύψους 700 εκατομμυρίων €, χρηματοδοτούμενα εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης, θα ξεκινήσουν» τόνισε ο κ. Καραγιάννης και πρόσθεσε ότι «η δουλειά μας δεν σταματά ούτε στιγμή».
Χαρακτηριστικά, ο Υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι «ωριμάζουμε και θα δημοπρατήσουμε εντός του επόμενου τριμήνου το οδικό έργο Γιάννενα – Κακαβιά όπως και τo έργο της σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Αιγάλεω με την Εθνική Οδό που θα περιλαμβάνει και την τροποποίηση των υφιστάμενων κόμβων στο Σχιστό και το Σκαραμαγκά που εκκρεμεί εδώ και πολλά χρόνια».
Όπως έκανε γνωστό ο κ. Καραγιάννης «δύο νέα ΣΔΙΤ θα ξεκινήσουν και αφορούν τη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα και την Ύδρευση της Κέρκυρας, ενώ θα ξεκινήσουν έργα οδικής ασφάλειας με προϋπολογισμό 675 εκατομμύρια €, σε ολόκληρη τη χώρα».
«Συνολικά, πρόκειται να προκηρύξουμε και να ξεκινήσουμε το επόμενο διάστημα έργα προϋπολογισμού άνω των 3,2 δισ. ευρώ» ανέφερε.
ΒΟΑΚ: Στις αρχές του 2023 θα κατασκευάζονται τα 2 από τα 3 τμήματα
Ξεχωριστή αναφορά έκανε ο Υφυπουργός Υποδομών στον ΒΟΑΚ, ο οποίος, όπως είπε, «ήταν ένα όνειρο για τη Κρήτη που σήμερα γίνεται πράξη από τη κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη».
Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα, ενημέρωσε ότι «για το ανατολικό τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος έχει υπογραφεί η σύμβαση, ενώ και για το ΣΔΙΤ Χερσόνησος – Νεάπολη έχουμε προσωρινό ανάδοχο και σύντομα θα υπογραφεί η σύμβαση και εδώ».
Μάλιστα, αποκάλυψε ότι «όσον αφορά το μεγάλο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, ως τα τέλη Νοεμβρίου θα ξεκινήσει η Β’ Φάση του Διαγωνισμού και στο α’ τρίμηνο του 2023 θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο».
Συμπερασματικά, «στις αρχές του επόμενου έτους θα ξέρουμε τα κατασκευαστικά σχήματα σε όλο το ΒΟΑΚ και τα 2 από τα 3 τμήματά του θα είναι ήδη υπό κατασκευή» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης και συμπλήρωσε ότι «χρειάστηκαν 3,5 χρόνια για να σπάσουν στεγανά δεκαετιών».
Για τον σταθμό του Μετρό στα Εξάρχεια
Ερωτηθείς για τις αντιδράσεις που υπάρχουν σχετικά με την κατασκευή σταθμού της Γραμμής 4 του Μετρό στα Εξάρχεια, ο Υφυπουργός Υποδομών σχολίασε ότι «στη χώρα που ζούμε, αντιδράσεις υπάρχουν ακόμα και για αυτονόητα πράγματα. Οι ”δυνάμεις της αδράνειας” ήταν για χρόνια πανίσχυρες. Ήταν άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο η χώρα έφτασε στο σημείο που έφτασε την προηγούμενη δεκαετία. Σήμερα, οι ομάδες αυτές δεν εκπροσωπούν κανέναν και τίποτα, παρά μόνο την οπισθοδρόμηση».
Υπενθύμισε ότι, «οι διαδικασίες έχουν τηρηθεί κανονικά και το έργο πέρασε κατά τη διαδικασία της Δημόσιας Διαβούλευσης και από το Δήμο της Αθήνας και από το Περιφερειακό Συμβούλιο της Αττικής όταν κυβέρνηση ήταν ο ΣΥΡΙΖΑ, περιφερειάρχης η κυρία Δούρου και δήμαρχος Αθηναίων ο κύριος Καμίνης».
Ο κ. Καραγιάννης ξεκαθάρισε ότι «οι σταθμοί χωροθετούνται με επιστημονικά κριτήρια βάσει μελετών. Όχι με τον τσαμπουκά μίας θορυβώδους μειοψηφίας».
Έστειλε σαφές μήνυμα ότι «δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει η χωροθέτηση κάποιου σταθμού, καλό είναι να το καταλάβουν όλοι πως και να θέλαμε να την αλλάξουμε δεν θα μπορούσαμε. Αυτό επιτάσσει το δημόσιο συμφέρον».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr