Όπως ενημερώνει, αποστέλλονται σε καταναλωτές παραπλανητικά μηνύματα που χρησιμοποιούν παρανόμως στοιχεία της εταιρικής επωνυμίας της ΕΛΤΑ Courier.
Τα ΕΛΤΑ τονίζουν πως δεν αποστέλλονται μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) ή μηνύματα κινητής τηλεφωνίας (sms) στους πελάτες τους, μέσω των οποίων ζητούνται προσωπικά στοιχεία ή πληρωμή δήθεν εξόδων προσωρινής αποθήκευσης και αποστολής.
Επισημαίνουν πως κακόβουλοι τρίτοι αποστέλλουν μηνύματα με περιεχόμενο όπως: «O αριθμός πακέτου σας: U # 90355096 έχει επιστραφεί στην αποθήκη μας λόγω ελλιπούς διεύθυνσης που δόθηκε από τον αποστολέα. Σας παρακαλούμε να μας στείλετε τη σωστή διεύθυνσή σας το συντομότερο δυνατό για να επιλύσετε αυτό το ζήτημα. Σας ενημερώνουμε ότι τα έξοδα αποστολής και αποθήκευσης που θα πληρώσετε, θα σας επιστραφούν την επόμενη εργάσιμη ημέρα.… κλπ».
Στα εν λόγω μηνύματα, για την εξαπάτηση των καταναλωτών, χρησιμοποιούνται παρανόμως στοιχεία της εταιρικής επωνυμίας της ΕΛΤΑ Courier.
Τα ΕΛΤΑ δηλώνουν πως η πληρωμή των υπηρεσιών τους πραγματοποιείται αποκλειστικά κατά την επίδοση των αντικειμένων στους παραλήπτες, είτε στη διεύθυνσή τους, είτε στις θυρίδες των καταστημάτων τους.
«Σε καμία περίπτωση δεν απαιτείται προεξόφληση για την παράδοση, ιδίως ηλεκτρονικά ή με χρήση link» ξεκαθαρίζει ο Όμιλος ΕΛΤΑ, που συμβουλεύει:
«Σε περίπτωση που λάβετε κακόβουλα μηνύματα με την επωνυμία της ΕΛΤΑ Courier παρακαλούμε αγνοείστε τα!
• Μην απαντήσετε σε αυτά και να τα διαγράψετε,
• Μην ακολουθήσετε τυχόν συνδέσμους (Links)
• Μην δώσετε προσωπικούς κωδικούς τραπεζικών λογαριασμών και στοιχεία πιστωτικών σας καρτών
• Μην δώσετε την διεύθυνσή σας
• Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν παρατηρείτε συντακτικά ή ορθογραφικά λάθη ή πίεση για την ολοκλήρωση κάποιας πληρωμής εντός σύντομης προθεσμίας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr