Μάλιστα έκανε γνωστό ότι στο τέλος της επόμενης εβδομάδας ξεκινά η δοκιμαστική λειτουργία για τους σταθμούς του Πειραιά και πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί η ημερομηνία παράδοσής τους σε πλήρη λειτουργία, μιλώντας από το βήμα του συνεδρίου Green Deal του ΤΕΕ για τις πράσινες υποδομές.
Όπως ανέφερε ο Ν. Κουρέτας οι πολίτες σύντομα θα δούνε τα δύο ΤΒΜ της γραμμής 4 να συναρμολογούνται, θα παραδοθούν οι τρεις σταθμοί στον Πειραιά ενώ στο τέλος του 2023 θα παραδοθεί λειτουργικό και το μετρό της Θεσσαλονίκης.
«Με τους τρεις σταθμούς του Πειραιά, που θα δώσουμε μέσα στους επόμενους δύο μήνες, οι γραμμές 2 και 3 θα εξυπηρετούν πάνω από ένα εκατομμύριο επιβάτες, γεγονός που σημαίνει ότι 200.000 λιγότερα αυτοκίνητα ημερησίως θα κυκλοφορούν στην Αθήνα και το διοξείδιο του άνθρακα θα μειωθεί κατά 880 τόνους. Αντίστοιχα, στη Θεσσαλονίκη αναμένουμε να έχουμε 310.000 επιβάτες ημερησίως, 55.000 λιγότερα αυτοκίνητα και 140 τόνους διοξειδίου του άνθρακα λιγότερους».
Ο Ν. Κουρέτας τόνισε ότι τη συμβολή του μετρό στο να μειωθούν τα ατυχήματα και η ενέργεια που καταναλώνεται ανά επιβάτη, στην αναβάθμιση του περιβάλλοντος για τους επιβάτες μέσω των αναπλάσεων και των δενδροφυτεύσεων (κάτι που γίνεται για πρώτη φορά για έργο σταθερής τροχιάς), την εξυπηρέτηση βασικών δομών όπως τα νοσοκομεία.
Τέλος, ο κ. Κουρέτας ανέφερε ότι σύντομα οι πολίτες θα δούνε ότι στη γραμμή 4 θα αλλάξουν οι περιφράξεις των εργοταξίων. «Σύντομα θα δείτε ότι στις περιφράξεις θα υπάρχουν έργα τέχνης, ενώ τα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν θα προέρχονται από ελληνική start up με την ιδιότητα να απορροφούν τους ρύπους».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr