Ειδικότερα, όπως αναφέρει η Εγνατία Οδός σε σχετική ανακοίνωσή της:
Α. Δεν θα είναι εφικτή η δυνατότητα:
- ανανέωσης του συνδρομητικού σας λογαριασμού
- παροχής οποιασδήποτε πληροφορίας που αφορά στο συνδρομητικό σας λογαριασμό π.χ. διαθέσιμο υπόλοιπο, διελεύσεις που έχετε πραγματοποιήσει, κ.α.
- εξυπηρέτησης αιτημάτων αλλαγής στοιχείων ή συνδρομητικού προγράμματος,
- προσθήκης νέων πομποδεκτών ή αλλαγή υπαρχόντων για οποιοδήποτε λόγο,
- εξυπηρέτησης αιτημάτων σχετικά με τη λειτουργία της εφαρμογής myEgnatiaPass π.χ. απεμπλοκή λογαριασμού.
Β. Δεν θα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή myEgnatiaPass μέσω Internet ή Συσκευών Έξυπνης Τηλεφωνίας.
Για το λόγο αυτό, και σε περίπτωση που σκοπεύετε να ταξιδέψετε κατά τη διάρκεια του προαναφερόμενου διαστήματος (Σάββατο 28/5/2022 και ώρα 15:00 μέχρι και την Κυριακή 29/5/2022 και ώρα 15:00), μπορείτει να επιβεβαιώσετε έγκαιρα την ύπαρξη επαρκούς διαθέσιμου υπολοίπου στο συνδρομητικό σας λογαριασμό.
Η αναβάθμιση των υποδομών ΔΕΝ επηρεάζει τη λειτουργία των ηλεκτρονικών πομποδεκτών EgnatiaPass, δηλαδή:
Καθ’ όλη τη διάρκεια του προαναφερόμενου διαστήματος μπορείτε να χρησιμοποιείτε κανονικά τις Ηλεκτρονικές Λωρίδες πληρωμής Τέλους Διοδίου, τόσο στους σταθμούς διοδίων της Εγνατία Οδός Α.Ε. όσο και στους λοιπούς αυτοκινητόδρομους της χώρας μας, επωφελούμενοι των πιθανών εκπτώσεων που προβλέπονται από το συνδρομητικό πρόγραμμα που έχετε επιλέξει.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της υπηρεσίας EgnatiaPass καλώντας στο 2310-470 100. Κυριακή 30/5/22 στις 15:00 θα υπάρξει διακοπή των προσφερόμενων υπηρεσιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr