Σε επίπεδα δεκαετίας ’80 οι λεωφορειακές συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης και Αθήνας
Καθώς ο ίδιος ασχολείται με τα ζητήματα της πόλης 30 χρόνια και λόγω της ιδιότητάς του ως συγκοινωνιολόγος, ο κ. Κωνσταντινίδης αξιολόγησε τον ΟΑΣΘ αλλά και τις λεωφορειακές συγκοινωνίες της Αθήνας τονίζοντας ότι βρίσκονται στη δεκαετία του 1980.
Για το μετρό, «ναι μεν αλλά»
Σχετικά με το πόσο θα βοηθήσει το έργο του μετρό την πόλη, όταν ολοκληρωθεί ο κ. Κωνσταντινίδης υποστήριξε ότι θα βοηθήσει πολύ αλλά με την προϋπόθεση η πόλη να ενδυναμώσει την εναλλακτική δυνατότητα των μετακινήσεων. «Αν συνεχίσουμε να έχουμε αδύναμες συγκοινωνίες δε θα λυθούν τα κυκλοφοριακά προβλήματα. Η ψυχή των δημοσίων συγκοινωνιών παγκοσμίως είναι οι λεωφορειακές γραμμές. Υπάρχει περίπτωση να έχουμε μετρό και η Τσιμισκή να έχει μποτιλιάρισμα. Το ίδιο έγινε και στην Αθήνα. Δε λύθηκε το πρόβλημα λόγω μετρό. Ο δικός μας ΟΑΣΘ και οι λεωφορειακές συγκοινωνίες της Αθήνας βρίσκονται σε επίπεδα δεκαετίας του 80»
Στόχος για τη Θεσσαλονίκη να γίνει βιώσιμη, έξυπνη πόλη με τεχνολογία και ψηφιακό πρόταγμα
Ο κ. Κωνσταντινίδης τόνισε ότι για τη Θεσσαλονίκη είναι κρίσιμη η ολιστική προσέγγιση με στόχο την βιώσιμη ανάπτυξη. «Πρέπει να είμαστε αυτόνομοι και διεκδικητικοί. Όλα είναι θέμα διεκδίκησης» είπε ο ίδιος επισημαίνοντας πως ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης « πρέπει να είναι δύο μέρες της εβδομάδας στην Αθήνα γιατί η Αθήνα είναι η πρωτεύουσα –και να καταθέτει τα σχέδια της πόλης, να πείθει τους υπουργούς… Κι άλλες δυο μέρες να στρέφει το βλέμμα του στην Ευρώπη. Αρκεί ένα ταξίδι στη Βαρκελώνη να δούμε τι πρέπει να κάνουμε. Δε χρειάζεται να ανακαλύψουμε την Αμερική εμείς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr