- Για το έργο «Μετατροπή σε αυτοκινητόδρομο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης τμήμα: Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου», με προϋπολογισμό 186 εκατομμυρίων ευρώ, κατέθεσαν προσφορές οι:
- ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.
- ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
- ΑΒΑΞ Α.Ε.
- ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.
Προσωρινός Ανάδοχος του Έργου είναι η εταιρεία «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.»
Επόμενα βήματα είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και η ανάδειξη του Οριστικού Αναδόχου του έργου.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου, προβλέπεται η κατασκευή και η επισκευή παράπλευρού και κάθετου οδικού δικτύου μήκους 14χλμ. με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης.
- Για το έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και παράκαμψη Ψαχνών», με προϋπολογισμό 210 εκατομμυρίων ευρώ, κατέθεσαν προσφορές οι:
- ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.
- ΑΒΑΞ Α.Ε.
- ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ CMC – ΙΝΤΕΡΚΑΤ ΑΕ – ΤΕΚΑΛ ΑΕ
- ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.
Προσωρινός Ανάδοχος του Έργου είναι η εταιρεία «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.»
Επόμενα βήματα είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και η ανάδειξη του Οριστικού Αναδόχου του έργου.
Η οδός Παράκαμψης Χαλκίδας με τα συνεχόμενα τμήματα της Παράκαμψης Ψαχνών και της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας, εντάσσεται στα έργα βελτίωσης της σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια και – παράλληλα – στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών από τη διερχόμενη κυκλοφορία, η οποία σήμερα, αναγκαστικά διέρχεται από τις παραπάνω αστικές περιοχές.
Το έργο αυτό σε συνδυασμό με τον νέο οδικό άξονα προς τη Βόρεια Εύβοια που μελετάται θα προσφέρει στο μέλλον έναν ενιαίο και ασφαλή οδικό άξονα μέχρι την Αιδηψό με τα αναγκαία χαρακτηριστικά ασφάλειας και ταχύτητας, που θα ανταποκρίνονται στο διατιθέμενο τουριστικό και λοιπό δυναμικό της βόρειας Εύβοιας.
- Για το έργο «Ολοκλήρωση Λ. Κύμης στο τμήμα: Αττική Οδός (Α/Κ Κύμης) έως Ε.Ο.Α1 (Α/Κ Καλυφτάκη)», με προϋπολογισμό 352 εκατομμυρίων ευρώ, κατέθεσαν προσφορές οι:
Προσωρινός Ανάδοχος του Έργου είναι η Ένωση Οικονομικών Φορέων «ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ»
Επόμενα βήματα είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και η ανάδειξη του Οριστικού Αναδόχου του έργου.
Πρόκειται για έναν οδικό άξονα εξαιρετικής σημασίας καθώς θα εξυπηρετεί μέση ημερήσια κυκλοφορία 30.000 οχημάτων την ημέρα, τα οποία θα διακινούνται μεταξύ του κέντρου της Αθήνας (περιλαμβανομένων των περιοχών Ψυχικού, Χαλανδρίου, Αμαρουσίου) και της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας βόρεια της Κηφισιάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr