Πρόκειται για μια συμφωνία «που θα σημάνει τεράστια απώλεια εσόδων για το ελληνικό δημόσιο», υπογράμμισε ο οικονομολόγος Δρ. Λεωνίδας Βατικιώτης, που μαζί με τον Κοσμήτορα της Σχολής Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών ΑΠΘ, καθηγητή Γρηγόρη Ζαρωτιάδη, εκπόνησαν μελέτη για λογαριασμό των εργαζομένων, με την οποία, όπως σημειώνουν, τεκμηριώνεται ότι η παρούσα, δημόσια διαχείριση του αυτοκινητόδρομου είναι αυτή που εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο το δημόσιο συμφέρον.
Στην περίπτωση που ακολουθηθεί η λογική που προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης, «τότε η απώλεια εσόδων για το ελληνικό δημόσιο θα φτάσει στα 8 δισ. ευρώ σε βάθος 35ετίας», επεσήμανε ο κ. Ζαρωτιάδης, υπογραμμίζοντας πως «αν παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο ο αυτοκινητόδρομος, τα καθαρά έσοδα του ελληνικού δημοσίου, αποπληθωρισμένα και μεταφερόμενα στις σημερινές αξίες θα είναι κατά 20% περισσότερα τουλάχιστον».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr