Οι εργαζόμενοι - ηλεκτροδηγοί στο μετρό ανακοίνωσαν τις σημερινές κινητοποιήσεις καταγγέλλοντας ότι αναγκάζονται να εκτελούν δρομολόγια με συρμούς, στους οποίους είναι εκτός λειτουργίας το κλιματιστικό στις καμπίνες των οδηγών και υπογραμμίζουν ότι για να βγουν τα δρομολόγια εργάζονται και στα ρεπό τους χωρίς να έχουν ημέρες ξεκούρασης.
Ειδικότερα, σε ανακοίνωση που εξέδωσαν οι ηλεκτροδηγοί της ΣΤΑΣΥ (δηλαδή για μετρό και ΗΣΑΠ), έκαναν γνωστό ότι αποφάσισαν να προχωρήσουν σε στάση εργασίας την Τετάρτη 7 Ιουλίου από τις 21:00 ως και τη λήξη της κυκλοφορίας και στις τρεις γραμμές του μετρό και του ηλεκτρικού (1, 2 και 3).
Επισημαίνουν πως αντί η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να ασχοληθεί με τα υφιστάμενα προβλήματα «προχώρησε σε ακόμα ένα βήμα «επιβράβευσης» των Ηλεκτροδηγών, εφαρμόζοντας προγράμματα επίπονα με ακόμα πιο πολλά δρομολόγια ανά άτομο που για να υλοποιηθούν πρέπει αναγκαστικά οι συνάδελφοι να εργάζονται σε ημέρες που έχουν ρεπό. Ήταν πολύ δύσκολο για τους διοικούντες να περιμένουν 2 μήνες, ώστε ο σχεδιασμός να γίνει ολοκληρωμένος τον Σεπτέμβρη περιλαμβάνοντας τους νέους συναδέλφους που καθυστερημένα προσλήφθηκαν και εκπαιδεύονται ακόμη».
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν ότι παρά τα αιτήματα από τον περασμένο Απρίλιο που αφορούσαν στη συντήρηση των κλιματιστικών μονάδων εν όψει καλοκαιριού των 40χρονων γερασμένων συρμών της Γραμμής του ΗΣΑΠ, «η ΣΤΑΣΥ δεν κατάφερε να συντονίσει τις σχετικά απλές εργασίες (πχ, καθαρισμός φίλτρων) κι έτσι δρομολογούνται συρμοί η οποίοι ουσιαστικά θυμίζουν υψικάμινο, οι δε εργαζόμενοι καλούνται να τους χειριστούν θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία τους!».
Ανεστάλησαν οι στάσεις εργασίας στα λεωφορεία
Την ίδια στιγμή οι οδηγοί των λεωφορείων ανέστειλαν τις καθημερινές στάσεις εργασίας που είχαν εξαγγείλει από την περασμένη εβδομάδα, καθώς τελικά η ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) ανακοίνωσε ότι θα εφαρμόσει θερινό πρόγραμμα, στο οποίο δεν υπάρχουν διακεκομμένες βάρδιες για τους οδηγούς.
Υπενθυμίζεται πως με την απόφαση που είχε λάβει το Συνδικάτο Εργαζομένων, οι οδηγοί καλούνταν να μη δουλεύουν με διακεκομμένο ωράριο ή στα ρεπό τους. Τα οχήματα και οι οδηγοί της ΟΣΥ εκτελούσαν το χειμερινό ωράριο, ενώ τα οχήματα και οι οδηγοί των ΚΤΕΛ, στα οποία έχουν εκχωρηθεί οι 60 περιφερειακές γραμμές του ΟΑΣΑ, εφαρμόζουν ήδη το θερινό ωράριο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr