Τα ενδιαφερόμενα επενδυτικά σχήματα, τα οποία αναμένεται να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές είναι η κοινοπραξία MYTILINEOS-Vinci-ΑΒΑΞ και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ– EGIS PROJECTS, μετά την απόρριψη του αιτήματος της ΕΛΛΑΚΤΩΡ για παράταση της σημερινής διαδικασίας.
Υπενθυμίζεται ότι η Άκτωρ είχε ζητήσει, την περασμένη Παρασκευή, την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας του διαγωνισμού επειδή η καναδική εταιρεία Roadis, απέσυρε τη συμμετοχή της, λόγω των προβλημάτων που αντιμετωπίζει από την πανδημία.
Σημειώνεται ότι το αντικείμενο της παραχώρησης είναι ο βασικός άξονας μαζί με τρεις κάθετους άξονες. Δηλαδή ο βασικός άξονας από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους Έβρου μήκους 658 χλμ. και οι κάθετοι άξονες Σιάτιστα - Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα - Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας με μήκος και οι τρεις 225 χλμ.
Η Εγνατία Οδός υπολογίζεται ότι εξυπηρετεί το 36% του πληθυσμού της χώρας, το 33% του ΑΕΠ, το 54% των αγροτικών περιοχών, το 41% της απασχόλησης στον τομέα της βιομηχανίας/μικρού εμπορίου και το 51% της βιομηχανίας εξόρυξης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr