Οι εταιρείες, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορoνοϊού και με γνώμονα την προστασία του προσωπικού και των πελατών, είχαν προσωρινά διακόψει τις επισκέψεις του κοινού στα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας.
Στο διάστημα αυτό η επικοινωνία με τους συνδρομητές ήταν διαθέσιμη μέσω της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, χωρίς το προσωπικό να σταματήσει να διεκπεραιώνει, άμεσα και με επαγγελματισμό, όλα τα αιτήματα των πελατών, καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής της εκ του σύνεγγυς λειτουργίας.
Η επαναλειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών γίνεται βάσει των κανόνων υγιεινής, όπως αυτοί ορίζονται από τον ΕΟΔΥ. Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ατόμων εντός του κάθε Σημείου θα είναι ένας πελάτης ανά 25 τ.μ., ενώ θα πρέπει να τηρείται απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών, κατά τον χρόνο αναμονής. Επιπλέον, σε όλους τους χώρους διατίθενται αντισηπτικά και μάσκες μίας χρήσης για τους επισκέπτες, στην περίπτωση που δεν διαθέτουν δική τους μάσκα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr