Το ηλεκτρικό λεωφορείο κάνει «πρεμιέρα» με μια κανονική διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας. Πρόκειται για μια τυπική διαδρομή, στην οποία θα επιβιβάζονται κανονικά πολίτες.
Το ηλεκτρικό λεωφορείο ξεκίνησε το πρώτο του δρομολόγιο από το αμαξοστάσιο του Ρουφ, και συνέχισε στην Ομόνοια, μετά Σύνταγμα, Φιλελλήνων, Στήλες Ολυμπίου Διός και Αγία Φωτεινή. Στη συνέχεια θα γυρίσει από ΡΕΞ στην Ομόνοια.
Εκτός του ότι είναι φιλικό για το περιβάλλον, η διαφορά για τους επιβάτες του ηλεκτρικού λεωφορείου είναι ότι μπορεί να εξυπηρετήσει πολύ πιο εύκολα άτομα με ειδικές ανάγκες, ενώ έχει μεγαλύτερους χώρους, με αποτέλεσμα να μπορούν να τηρούνται καλύτερα οι αποστάσεις.
Σημειώνεται ότι μέσα στον επόμενο μήνα αναμένεται να ολοκληρωθεί ο σχετικός διαγωνισμός, με τον σχεδιασμό να κάνει λόγο για 400 ηλεκτρικά λεωφορεία. Μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα δοκιμαστούν λεωφορεία ακόμη τεσσάρων εταιριών, και μετά θα αποφασιστεί ποια εταιρία θα επιλεγεί.
Το συνολικό εγχείρημα, εντάσσεται στο πλαίσιο της εξαγγελίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, περί προμήθειας ηλεκτρικών λεωφορείων, στην επόμενη προκήρυξη διαγωνισμού.
Το πρώτο στη χώρα μας ηλεκτρικό λεωφορείο YUTONG U12 είναι κινεζικής κατασκευής, έχει μήκος 12 μέτρα, 3 διπλές πόρτες, είναι μοντέλο χαμηλού δαπέδου χωρίς σκαλοπάτια εισόδου, διαθέτει ράμπα για ΑμΕΑ και η χωρητικότητά του σε επιβάτες, είναι 27 καθήμενοι, 46 όρθιοι, 1 ΑμΕΑ.
Ο κινητήρας αποδίδει 350kW, με ροπή 1200Νm, φέρει σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα HSA, εμπρόσθιες κάμερες για αποφυγή σύγκρουσης και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας. Η μπαταρία του είναι χωρητικότητας 350 kWh, ενώ διαθέτει θύρες φόρτισης USB για τους επιβάτες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr