Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, παρατηρείται μείωση 5,4% του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το α’ τρίμηνο του 2020 σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2019.
Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το α’ τρίμηνο του 2020 με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 81.568,8 χιλιάδες τόνους έναντι 86.206,6 χιλ. τόνων κατά το α’ τρίμηνο του 2019.
Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 6.326.810,4 χιλ. το α’ τρίμηνο του 2020, σημειώνοντας μείωση 10,8% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019 οπότε είχαν ανέλθει σε 7.090.172,2 χιλ.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), η σημαντικότερη αύξηση τόσο αναφορικά με το βάρος των μεταφερθέντων εμπορευμάτων όσο και των τονοχιλιομέτρων το α’ τρίμηνο του 2020 έναντι του α’ τριμήνου του 2019, παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Στερεά χύμα».
Η σημαντικότερη μείωση το α’ τρίμηνο του 2020 έναντι του α’ τριμήνου του 2019 τόσο αναφορικά με το βάρος των μεταφερθέντων εμπορευμάτων όσο και των τονοχιλιομέτρων, παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες».
Αναφορικά με τη γεωγραφική κατανομή των στοιχείων φορτώσεων, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, ποσοστό 36,7% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 30,1% το α’ τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2019.
Κατά τη σύγκριση της ίδιας χρονικής περιόδου η μεγαλύτερη αύξηση των φορτώσεων παρουσιάστηκε στην Κεντρική Ελλάδα κατά 34,4%.
Από τα στοιχεία εκφορτώσεων προκύπτει ότι οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 36,5%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 29,9% το α’ τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με το α’ τρίμηνο του 2019.
Κατά τη σύγκριση της ίδιας χρονικής περιόδου, η μεγαλύτερη αύξηση των εκφορτώσεων παρουσιάστηκε στην Κεντρική Ελλάδα κατά 35,2%.
Ακολουθούν πίνακες με την αποτύπωση των παραπάνω μεταβολών
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr