Οι εταιρείες, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2, και για την προστασία του προσωπικού και των πελατών, είχαν διακόψει τις επισκέψεις του κοινού στα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα, χωρίς όμως οι διαθέσιμοι υπάλληλοι των Σημείων Εξυπηρέτησης και οι εκπρόσωποι της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης να σταματήσουν να διεκπεραιώνουν, άμεσα και με επαγγελματισμό, όλα τα αιτήματα των πελατών, καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.
Η επαναλειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών γίνεται βάσει των κανόνων υγιεινής, όπως αυτοί ορίζονται από τον ΕΟΔΥ. Παράλληλα, σε όλους τους χώρους διατίθενται αντισηπτικά και μάσκες μίας χρήσης για τους επισκέπτες, οι οποίοι δεν θα φορούν δικές τους μάσκες.
Ακολουθεί αναλυτικά το ωράριο λειτουργίας των ΣΕΣ και της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (ΤΕΠ):
Σ.Ε.Σ. Αττικής Οδού
Δευτέρα – Παρασκευή: 08:00 – 18:00
Σάββατο: 09:00 – 15:00
Σ.Ε.Σ. Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα)
Δευτέρα – Πέμπτη: 09:00 – 15:00
Παρασκευή – Σάββατο: 10:00 – 16:00
Κυριακή: 10:00 – 16:00 Σπαθοβούνι & 12:00 – 18:00 Νεστάνη - Καλαμάτα
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π) 210-6682 222
Δευτέρα – Σάββατο: 08:00 – 19:00
Κυριακή: 11:00 – 19:00
Παράλληλα, λειτουργεί και η Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της πλατφόρμας my e-PASS, στο https://cs.attiki-odos.gr, με τη χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης, username & password, μέσω της οποίας υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στον λογαριασμό του συνδρομητή, προκειμένου να ενημερωθεί για το χρηματικό του υπόλοιπο, τις διελεύσεις και τις πληρωμές /ανανεώσεις υπολοίπου, κτλ.
Η «Αττική Οδός Α.Ε. και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» παραμένουν στο πλευρό των πελατών τους και φροντίζουν ανελλιπώς για την άριστη εξυπηρέτησή τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr