Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Καραγιάννης ανακοίνωσε ότι «μέχρι τον Ιούλιο θα είναι έτοιμοι και λειτουργικοί οι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά δηλ, η Αγία Βαρβάρα, ο Κορυδαλλός και η Νίκαια, για να μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες σε αυτές τις πυκνοκατοικημένες περιοχές».
Μετρό Θεσσαλονίκης
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Kontra, ανέφερε για το Μετρό της Θεσσαλονίκης ότι προχωράει και πως υπάρχει πρωθυπουργική δέσμευση το 2023 να παραδοθεί ενιαίο στους Θεσσαλονικείς, χωρίς «εικονικές πραγματικότητες και μουσαμάδες», όπως χαρακτηριστικά τόνισε.
Οδικό δίκτυο
Παράλληλα ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στα θέματα της οδικής ασφάλειας και αποκάλυψε πως το αμέσως επόμενο διάστημα θα γίνουν 7.000 σημειακές παρεμβάσεις σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, ύψους 450. εκατ. ευρώ.
Αναφορικά με το οδικό δίκτυο, όπως είπε ο Γιώργος Καραγιάννης, παρά το ό,τι η κυβέρνηση βρήκε μελετητική ανωριμότητα έργων από την προηγούμενη κυβέρνηση, είναι έτοιμη να προχωρήσει μια νέα γενιά έργων. «Παρά τα βήματα προόδου που έχει κάνει η χώρα σε νέους και σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, σίγουρα χρειάζονται ακόμη πολλά έργα να γίνουν. Γι' αυτό και προωθούμε ένα πακέτο έργων της τάξεως των 13. δισ. -μπορεί και περισσότερο- για τα επόμενα χρόνια».
«Ήδη συζητούσαμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για ένα έργο που είναι έτοιμο να ξεκινήσουμε, την επέκταση του Ε65, που συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία Οδό. Ένα έργο της τάξης των 400 εκατ. ευρώ, το οποίο θα δημιουργήσει 1.500 καλά αμειβόμενες νέες θέσεις εργασίας», ανέφερε ο γενικός γραμματέας Υποδομών.
Πατρών - Πύργου
Όσον αφορά την Πατρών - Πύργου, τόνισε ότι στη συγκεκριμένη υπόθεση έχει παιχτεί ένα παιχνίδι παραπληροφόρησης, με θύματα τους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής. Όπως εξήγησε, η Πατρών - Πύργου ήταν ένα έργο έτοιμο για δημοπράτηση αλλά η προηγούμενη κυβέρνηση αποφάσισε να το σπάσει σε οκτώ κομμάτια, με αποτέλεσμα να προκύψουν τα γνωστά σε όλους προβλήματα.
«Αποφασίσαμε, λοιπόν, να πούμε την αλήθεια στους κατοίκους των περιοχών αυτών, αντί να τους κοροϊδέψουμε. Κατόπιν εντολής του Υπουργού, κ. Κώστα Καραμανλή, επανασχεδιάσαμε το έργο, το συζητήσαμε με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ετοιμαζόμαστε να το υλοποιήσουμε ως ένα ενιαίο έργο συνδεδεμένο με την «Ολυμπία Οδό», ώστε να προχωρήσει πολύ γρήγορα», σημείωσε ο ΓΓ του Υπουργείου Υποδομών.
Σε ερώτηση για το πότε θα ολοκληρωθεί το έργο, ο Γιώργος Καραγιάννης τόνισε ότι ήδη γίνονται συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για να δοθεί η έγκρισή της να ξεκινήσει η κατασκευή. «Με τον τρόπο αυτό είναι βέβαιο ότι το έργο θα ολοκληρωθεί το 2023», κατέληξε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr