Το Συνδικάτο μεταφορέων στην επιστολή του δηλώνει πως το μεταφορικό έργο μειώθηκε σε ποσοστό άνω του 70% λόγω εξάπλωσης της πανδημίας του COVID-19, επισημαίνοντας ωστόσο πως «αν και υπήρξε αναγνώριση του προβλήματος από την πλευρά του κράτους και τους συμπεριέλαβε στους ΚΑΔ, αυτό είναι προσωρινή λύση και δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα».
«Ο Κλάδος των Ιδιοκτητών Φορτηγών Δ.Χ. όπως γνωρίζεται στην διάρκεια της 10ετούς κρίσης της οικονομίας εκτός από τον μηδενισμό της αξίας της περιουσίας του αντιμετώπισε και μείωση των εισοδημάτων του σε ποσοστό άνω του 50%, λόγω της μείωσης του μεταφορικού έργου και δυστυχώς πριν προλάβουμε να επανέλθουμε στην κανονικότητα η πανδημία του κορονοϊού έστειλε τον κλάδο στην εντατική, αφού το μεταφορικό έργο μειώθηκε σε ποσοστό άνω του 70%» αναφέρει στην επιστολή του το Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών.
Το Συνδικάτο συνεχίζει ότι «το υπόλοιπο 20 έως 30% του μεταφορικού έργου που απέμεινε, οι μεταφορείς το εκτελούν με πολύ μεγάλο ρίσκο να προσβληθούν από COVID-19, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό σε χώρες υψηλού κινδύνου για να τροφοδοτήσουν με πλήρη επάρκεια αγαθών τη χώρα μας, γι' αυτό ο Ελληνικός λαός εκτός από τους υγειονομικούς επιβραβεύει για την προσφορά τους και τους Έλληνες μεταφορείς οι οποίοι όμως εάν δεν ενισχυθούν οικονομικά από το κράτος δε θα μπορέσουν να συνεχίσουν το μεταφορικό τους έργο. Βεβαίως το κράτος σε πρώτη φάση αναγνώρισε το πρόβλημα και συμπεριέλαβε τον ΚΑΔ στους πληττώμενους κλάδους, όμως αυτό είναι προσωρινή λύση και δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα«.
«Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα και να υπάρξει επανεκκίνηση των μεταφορικών επιχειρήσεων επιβάλλεται το κράτος να τις ενισχύσει οικονομικά με 5.000 ευρώ τουλάχιστον ανά αυτοκίνητο, γιατί διαφορετικά ο ήδη καθημαγμένος κλάδος των οδικών εμπορευματικών μεταφορών Φ.Δ.Χ. θα οδηγηθεί στη χρεωκοπία», καταλήγει η επιστολή.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr