«Με τη λύση αυτή η επίβλεψη του έργου γίνεται από ανεξάρτητο μηχανικό, εξασφαλίζεται η εγγύηση της κατασκευής και απαλλάσσεται το Δημόσιο από το κόστος λειτουργίας και συντήρησης έως το 2040. Και βέβαια, αν δεν υπάρχουν εξωγενείς καθυστερήσεις το έργο θα είναι έτοιμο το 2023» ανέφερε ο κ. Καραμανλής ενώ εκτίμησε πως αν όλα πάνε καλά, θα υπάρξουν εργοτάξια εντός του 2020.
«Ακόμα, όμως, κι αν παρ’ ελπίδα αναγκαστούμε να πάμε πέραν του 2023, πλέον με την μη κατάτμηση έχουμε διασφαλίσει ότι δεν θα χαθεί η κοινοτική χρηματοδότηση. Κι αυτό είναι άλλο ένα σπουδαίο νέο» πρόσθεσε.
Πάντως, το υπουργείο Υποδομών θα πρέπει να πάρει το «πράσινο φως» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τις αλλαγές στην υλοποίηση του έργου, κάτι το οποίο αναμένεται να γίνει εντός των επόμενων μηνών. Στην περίπτωση που η Κομισιόν δεν εγκρίνει τις παραπάνω αλλαγές, το υπουργείο θα πρέπει να προχωρήσει στην προκήρυξη νέου διαγωνισμού, γεγονός το οποίο θα οδηγήσει σε νέα μεγάλη καθυστέρηση για την ολοκλήρωση του έργου.
Αναφορικά με τον κίνδυνο να υπάρξουν δικαστικές προσφυγές από τους σημερινούς εργολάβους, ο κ. Καραμανλής εξέφρασε την ελπίδα ότι «κανείς δεν θα βάλει τελικά το προσωπικό γινάτι και το στενό οικονομικό και επιχειρηματικό του συμφέρον πάνω από το καλό των πολιτών και του τόπου».
Ο υπουργός Υποδομών, αναφερόμενος στον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος, έκανε λόγο για« ένα έργο το οποίο δεν έχει υλοποιηθεί εδώ και πολλά χρόνια και αυτό έχει τεράστιο κόστος» και επέρριψε τις ευθύνες στην κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ η οποία «ακύρωσε το διαγωνισμό, το έσπασε σε 8 κομμάτια, έχασε πολύτιμο χρόνο, το έβαλε σε κίνδυνο, για δικούς της πολύ συγκεκριμένους λόγους».
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής συναντήθηκε σήμερα με τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, Αχαΐας, κ. Χριστίνα Αλεξοπούλου, κ. Ανδρέα Κατσανιώτη, κ. Άγγελο Τσιγκρή, κ. Ιάσωνα Φωτήλα και Ηλείας, κ. Διονυσία Αυγερινοπούλου, κ. Ανδρέα Νικολακόπουλο, κ. Κωνσταντίνο Τζαβάρα σχετικά με τον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος.
Αμέσως μετά πραγματοποιήθηκε, για το ίδιο θέμα, τους επικεφαλής των παρατάξεων, τους εκπροσώπους της ΠΕΔ και του ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδας.
«Αυτό το έργο σήμερα που μιλάμε μπορούσε και έπρεπε να είχε ήδη ολοκληρωθεί» δήλωσε ο κ. Καραμανλής, χαρακτηρίζοντας «δίκαιες» τις σημερινές κινητοποιήσεις με αίτημα την άμεση έναρξη των εργασιών.
Για το θέμα του εθνικού οδικού άξονα Πάτρας-Πύργου, ο κ. Καραμανλής συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριο Φαρμάκη, την Επιτροπή Παρακολούθησης του Έργου, όπως ορίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο και με τοπικούς βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr