Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, παρατηρείται μείωση 4,5% του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το β’ τρίμηνο του 2019 σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2018. Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το β’ τρίμηνο του 2019 με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 85.574,9 χιλιάδες τόνους έναντι 89.652,1 χιλ. τόνων κατά το β’ τρίμηνο του 2018.
Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 7.879.109,0 χιλ. το β’ τρίμηνο του 2019, σημειώνοντας αύξηση 8,5% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2018 οπότε είχαν ανέλθει σε 7.260.337,9 χιλ.
- Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), τόσο από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων όσο και από τη άποψη των τονοχιλιομέτρων, η σημαντικότερη αύξηση το β’ τρίμηνο του 2019 έναντι του β’ τριμήνου του 2018, παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες». Η σημαντικότερη μείωση αναφορικά με το βάρος των μεταφερθέντων εμπορευμάτων το β’ τρίμηνο του 2019 έναντι του β’ τριμήνου του 2018 παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» ενώ αναφορικά με τα τονοχιλιόμετρα την πιο σημαντική μείωση παρουσίασε η κατηγορία «Υγρά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)».
Η σημαντικότερη μείωση αναφορικά με το βάρος των μεταφερθέντων εμπορευμάτων το β’ τρίμηνο του 2019 έναντι του β’ τριμήνου του 2018 παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» ενώ αναφορικά με τα τονοχιλιόμετρα την πιο σημαντική μείωση παρουσίασε η κατηγορία «Υγρά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)».
Οσον αφορά στις φορτώσεις κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, ποσοστό 39,4% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 22,7% το β’ τρίμηνο του 2019 σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2018.
Μείωση παρουσιάστηκε και στις φορτώσεις των λοιπών Μεγάλων Γεωγραφικών Περιοχών της Χώρας κατά τη σύγκριση της ίδιας χρονικής περιόδου, πλην της Αττικής όπου παρουσιάστηκε αύξηση κατά 101,0%.
Από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων. Ειδικότερα, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 39,4%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 21,5% το β’ τρίμηνο του 2019 σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2018. Μείωση παρουσιάστηκε και στις εκφορτώσεις των λοιπών Μεγάλων Γεωγραφικών Περιοχών της Χώρας κατά τη σύγκριση της ίδιας χρονικής περιόδου, πλην της Αττικής όπου παρουσιάστηκε αύξηση κατά 83,8%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr