Ειδικότερα, το ΣτΕ απέρριψε τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει η εταιρεία Μυτιληναίος εναντίον του έργου αλλά και τα ασφαλιστικά μέτρα που είχε καταθέσει προς ενός μηνός στο Ανώτατο Ακυρωτικό δικαστήριο και η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ -Vinci.
Το πράσινο φως παίρνει έτσι η διεκδίκηση του έργου από δύο σχήματα: τις ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport και τις ΑΚΤΩΡ – Ansaldo – Hitachi Rail Italy.
Μένει να αποσαφηνιστεί το σκεπτικό της απόρριψης του ΣτΕ για να φανεί με ποιες παραδοχές το δικαστήριο απέρριψε τις δύο προσφυγές. Η απόφαση του ΣτΕ αναμένεται να καθαρογραφεί το αμέσως επόμενο διάστημα.
Υπενθυμίζεται ότι η γραμμή 4 του μετρό είναι το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο που προκηρύσσεται μετά τους οδικούς άξονες, το οποίο αναμένεται να συνδέσει μερικές από τις πιο κατοικημένες περιοχές της Αττικής ξεκινώντας από το Γαλάτσι, περνώντας μέσα από την Κυψέλη και το κέντρο της Αθήνας για να φτάσει στο Γουδί. Το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή είναι μήκους 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 υπόγειους σταθμούς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr