Σχετικά με την αλλαγή διοίκησης στον ΟΑΣΘ, την ερχόμενη Τρίτη αναμένεται να μεταβεί στη Θεσσαλονίκη ο υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης για να συζητήσει το θέμα με τον απερχόμενο πρόεδρο του ΟΑΣΘ, Στέλιο Παππά. Ο τελευταίος παρά τις απειλές περί παραίτησής του, εφόσον η νέα κυβέρνηση δεν γνωστοποιήσει στον ίδιο τη στρατηγική που έχει για τον ΟΑΣΘ, φέρεται να έχει κάνει πίσω και έχει ανακαλέσει την επίμαχη επιστολή παραίτησής του. Έτσι, η ηγεσία του υπουργείου ετοιμάζεται για την απόλυση του, εκτιμώντας στο σύνολο της ότι ο ίδιος θα επιδιώξει αγωγές για την απόλυση αυτή.
Ο Γιώργος Σπανός, πρώην διευθυντής κίνησης του ΟΑΣΘ, είναι ο επικρατέστερος αντικαταστάτης για την θέση του Διευθύνοντα Συμβούλου του οργανισμού. Στο πρόσωπο του, σύμφωνα με πληροφορίες, ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, αποδίδει την τεχνοκρατική διάσταση που θέλει να προσδώσει στη διοίκηση του οργανισμού. Το ίδιο πρόκειται να συμβεί και με τον νέο πρόεδρο του ΟΑΣΘ, του οποίου το όνομα αναμένεται να οριστικοποιηθεί εντός των επομένων ημερών.
Η αύξηση του στόλου οχημάτων που θα ανακουφίσει τις μετακινήσεις των Θεσσαλονικέων είναι στις προτεραιότητες του ΟΑΣΘ. Ωστόσο, αυτό θα πρέπει να γίνει εκ των ενόντων και όχι μέσω της μεγάλης προμήθειας 750 λεωφορείων, προϋπολογισμού 461 εκατ. ευρώ, που είχε ξεκινήσει ο προκάτοχος του κ. Καραμανλή, Χρήστος Σπίρτζης. Ο κ. Σπίρτζης όχι μόνο προχώρησε σε μια προμήθεια – μαμούθ χωρίς να υπάρχει η απαραίτητη χρηματοδότηση, αλλά και εκίνησε χωρίς την προετοιμασία της κατάλληλης υποδομής.
«Η χώρα θα πραγματοποιήσει την μεγαλύτερη προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ευρώπη- πιθανώς να έχουμε τον μεγαλύτερο στόλο ηλεκτρικών λεωφορείων από όλες τις χώρες της ΕΕ-χωρίς να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για να υποστηρίξει τη λειτουργία τους», ανέφερε στέλεχος της αγοράς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr