Παρόντες ήταν εκπρόσωποι του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, του υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, της περιφέρειας Αττικής, του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, της Αττικό Μετρό, της ΕΥΔΑΠ, του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, του ΣΕΠΟΧ και του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ. Σύμφωνα με την Ανάπλαση Αθήνας Α.Ε., ο μοναδικός φορέας που εκλήθη αλλά απουσίαζε ήταν ο δήμος Αθηναίων.
Στη σύσκεψη έγινε συνδυαστική ενημέρωση για τα προβλήματα αναφορικά με την αποκάλυψη της κοίτης και τα πιθανά τεχνικά σενάρια.
Οι φορείς συμφώνησαν να προχωρήσουν οι προκαταρκτικές έρευνες, εποπτευόμενες από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, με παράλληλη εμπλοκή της Αττικό Μετρό, της ΕΥΔΑΠ και της ανώνυμης εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΑΣΑ), για τη διερεύνηση κυκλοφοριακών, συγκοινωνιολογικών, στατικών και υδραυλικών ζητημάτων και ανάπτυξης σεναρίων αντιμετώπισής τους.
Υπενθυμίζεται ότι η ιδέα ανάδειξης του Ιλισού προέκυψε μετά την αναγνώριση των φθορών και των στατικών προβλημάτων της πλάκας που καλύπτει την κοίτη του ποταμού, τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα τη διακοπή της κυκλοφορίας του τραμ στο τμήμα Φιξ-Σύνταγμα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr