Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Συγκεκριμένα πρόκειται για:
- την ανακατασκευή, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό 75 οχημάτων της Γραμμής 1 του μετρό της Αθήνας, τα οποία τέθηκαν σε κυκλοφορία το 1985. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, που συμπεριλαμβάνει πενταετή εγγύηση.
- την προμήθεια έξι νέων διρευματικών συρμών, προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ
- την υπογειοποίηση της γραμμής 1 από Φάληρο μέχρι Πειραιά, με ταυτόχρονη κατασκευή νέου υπόγειου σταθμού στην περιοχή του Κεράνη (σταθμός Καμίνια προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ).
- τις πρόδρομες εργασίες της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι ανάμεσα στις συμβάσεις της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου περιλαμβάνεται και το πρώτο τμήμα γραμμής 4 του Μετρό (Άλσος Βείκου-Γουδί), αξίας 489 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, είναι αναγκαία επιπλέον χρηματοδότηση ύψους 1,16 δισ. ευρώ και σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία έχει πίστωση ύψους 730 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Ο ίδιος εκτίμησε πως στο χρηματοδοτικό μοντέλο για τις επεκτάσεις της γραμμής 4, οι οποίες ακόμη φαντάζουν μακρινές, θα υπάρξει και συμμετοχή ιδιωτών σε ποσοστό 40% του προϋπολογισμού, ύψους 2,86 δισ. ευρώ.