Μιλώντας μάλιστα στο Reporter.gr στο περιθώριο του συνεδρίου αναφέρει ότι την Πέμπτη εκδικάζεται η αγωγή που έχει καταθέσει ζητώντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ για όσα έχει διατυπώσει, κατά το πρόσφατο παρελθόν, δημόσια ο Θύμιος Λυμπερόπουλος κατά της εταιρείας που ίδρυσε ο Νίκος Δρανδάκης το 2011.
Σημειώνεται ότι αποζημίωση που διεκδικεί η Beat (κι αν της επιδικαστεί θα πάει σε αγορές οχημάτων για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα) σχετίζεται με όσα «ψευδή και δυσφημιστικά» έχει αναφέρει ο κ. Λυμπερόπουλος για:
- φοροδιαφυγή
- ανυπαρξία σαφούς νομικής υπόστασης στην Ελλάδα
- παράνομη λειτουργία χωρίς να τηρούνται οι κανόνες της αγοράς ταξί
- διατήρηση offshore σε εξωχώριες νήσους, όπου καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας από τη δραστηριότητα της Beat στη χώρα μας.
«Δεν αντέχω να με λένε μετά από τόσα χρόνια φοροφυγά και κλέφτη» ανέφερε μιλώντας σε πάνελ για τις νεοφυείς επιχειρήσεις κατά τη δεύτερη μέρα του Capital + Vision ο κ. Δρανδάκης που προσθέτει ότι «ο έλεγχος της αγοράς είναι το θέμα. Υπάρχει μια ομάδα που θεωρεί ότι ο κλάδος τους ανήκει».
Προσέλκυση εργαζομένων από την ξενιτιά
Την ίδια ώρα που αντιμετωπίζει τη μήνιν ενός σκληρού συνδικαλιστή, που όπως ανέφερε ο κ. Δρανδάκης «δεν περίμενε να έχει τόση ισχύ ώστε να μπορεί να επικαλείται ως μάρτυρες υπουργούς» προσπαθεί να οργανώσει και να υλοποιήσει ένα πρόγραμμα επανεγκατάστασης προγραμματιστών στην Ελλάδα (relocation package).
«Υπάρχουν εργαζόμενοι που φεύγουν. Ακόμη οι προγραμματιστές, του επιπέδου που ζητάμε δεν τους βρίσκουμε στο Πανεπιστήμιο. Θέλουμε περίπου 200 προγραμματιστές και έχουμε 90 . Δεν μπορούμε να τους βρούμε, θέλουμε χέρια και δεν υπάρχουν, όσοι είναι στην αιχμή έχουν φύγει όσοι έχουν μείνει είναι δυσεύρετοι. Δεν έχουμε εδώ ανταγωνισμό από google, facebook, Uber κτλ κι όμως δεν καταφέρνουμε να βρούμε εργαζόμενους που χρειαζόμαστε» αναφέρει και προσθέτει ο κ. Δρανδάκης:
«Έχουμε ένα relocation package και προσπαθούμε να τους γυρίσουμε πίσω. Kάτι γίνεται αλλά ακόμη έχουμε δρόμο. Η αγορά είναι πολύ ρηχή» τονίζει.
Εν αναμονή της έκρηξης
Πάντως γενικά ο Νίκος Δρανδάκης δεν αποκλείει κάποια στιγμή να γίνει μια «έκρηξη» στην οικονομία, έστω κι αν η αγορά στην Ελλάδα είναι μικρή. «Ο κύκλος εργασιών, πάντως, στην Αθήνα είναι το 5% του συνόλου και εδώ είμαστε η μεγαλύτερη δύναμη. Δεν μπορεί να υπάρξει μια τέτοιου μεγέθους εταιρία εδώ» αναφέρει και περιγράφει το επόμενο βήμα στην Ευρώπη που είναι το άνοιγμα ενός τεχνολογικού κέντρου (hub) στο Άμστερνταμ «όχι γιατί το θέλουμε αλλά δεν είναι εδώ επαρκής ο κόσμος» όπως τονίζει.
Αναφερόμενος στην εταιρία ΒΕΑΤ τονίζει ότι στην Αθήνα έχει 8.000 οδηγούς με διαθέσιμη την εφαρμογή ενώ τονίζει ότι κύριο σημείο δραστηριοποίησης της εταιρίας είναι η Λατινική Αμερική. «Η Daimler ήθελε επέκταση στην Ελλάδα και μετά είδε το Περού όπου ήμασταν 4 χρόνια. Στην Ν. Αμερική η ευκαιρία είναι πιο μεγάλη. Επειδή υπάρχουν συναισθηματικοί λόγοι κι έχουμε δικαστική διαμάχη θέλαμε να υποστηρίζουμε την εταιρία στην Αθήνα και γι’ αυτό έθεσα ως όρο στην Daimler να μην φύγουμε από την Ελλάδα και να μπει η χώρα στην ομπρέλα του Mytaxi». Στη Νότια Αμερική, όπως ανέφερε στο Reporter.gr, η εταιρία έχει παρουσία εδώ και 7 χρόνια στη Βραζιλία όπου αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό και βλέπει τα μερίδιά της να μειώνονται. Ωστόσο το Περού, όπου έχει παρουσία 4 χρόνων. αναδεικνύεται μια πολύ ενδιαφέρουσα αγορά με ιδιαίτερη ανάπτυξη σε αντίθεση με την Αθηναϊκή που μένει σταθερή. Σημειώνεται ότι η ΒΕΑΤ απασχολεί συνολικά 400 εργαζόμενους από τους οποίους οι μισοί βρίσκονται στην Αθήνα.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr