Συνεπώς στο διαγωνισμό της Αττικό Μετρό παραμένουν οι υπόλοιπες τρεις κοινοπραξίες δηλαδή ΤΕΡΝΑ - Vinci -Siemens, J+P Άβαξ - Ghella - Alstom Transport και Άκτωρ - Ansaldo - Hitachi Rail Italy.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό του έργου, η Γραμμή 4, σχήματος "U", αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 33,5 χλμ και περιλαμβάνει 30 συνολικά σταθμούς. Θα ενώσει το Άλσος Βεΐκου με το νοσοκομείο Ευαγγελισμός, το Φάρο στο Νέο Ψυχικό και το Μαρούσι, με προεκτάσεις προς Βύρωνα / Άνω Ηλιούπολη, Περισσό και Εθνική οδό.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η απόφαση λήφθηκε κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του διοικητικού συμβουλίου της Αττικό Μετρό.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr