Όπως αναφέρεται η ρύθμιση αυτή θα αφορά και τις εταιρείες που χρησιμοποιούν εφαρμογές για να δίνουν έργο στα ταξί (όπως η Beat) όσο και για εταιρείες που χρησιμοποιούν εταιρείες μίσθωσης τουριστικών αυτοκινήτων (όπως η Uber).
Στο πλαίσιο που ετοιμάζεται προωθείται ρύθμιση για τις εργασιακές σχέσεις των οδηγών. Δηλαδή οι εταιρείες θα πρέπει να συνάπτουν σύμβαση ορισμένου χρόνου με τουλάχιστον τρεις οδηγούς (διάρκειας τουλάχιστον δύο μηνών και όχι τριών ετών όπως είχε κυκλοφορήσει αρχικά), επικυρωμένες άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων με τα οποία συνεργάζονται, στοιχεία για τις σχέσεις εργασίας με τους οδηγούς κ.λπ. Επιπλέον οι φορείς διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου, των οχημάτων και των οδηγών θα καταγραφούν σε ειδικό μητρώο.
Αναφορικά με τη φορολογία θα ισχύει ό,τι και για τις άλλες. Προβλέπονται, επίσης, βαριές κυρώσεις και πρόστιμα σε περιπτώσεις παραβάσεων τόσο στον φορέα ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης όσο και στον οδηγό που δεν έχει επαγγελματική άδεια. Τέλος θα προβλέπεται ενός τύπου χρονοχρέωση στα 90 ευρώ για τρίωρη μίσθωση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr