Ο υπουργός πρόσθεσε ότι μέχρι τότε «ο ΟΑΣΘ θα έχει μπορέσει να ξεπεράσει τα προβλήματα που έχει παραλάβει από τις προηγούμενες διοικήσεις, θα έχει εκσυγχρονίσει τα λεωφορεία. Και το μητροπολιτικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, επιτέλους, θα έχει τις αστικές συγκοινωνίες που όφειλε εδώ και πάρα πολλά χρόνια να έχει».
Ανακοίνωσε επίσης την έναρξη των πρόδρομων εργασιών, που αφορούν τις επεκτάσεις του Μετρό στη Δυτική Θεσσαλονίκη: «Υπήρχε ένα μεγάλο πρόβλημα με τις δυνάμεις του παλαιοκομματισμού σε σχέση με τις δυτικές συνοικίες, γενικότερα. Και στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Τις ξεχνούσαν. Δεν είμαστε σ΄ αυτή τη λογική». Και πρόσθεσε: «Πραγματικά είναι λάθος, να μην έχουν ενταχθεί μέχρι τώρα, στο βασικό σχεδιασμό συνοικίες, όπως της δυτικής Θεσσαλονίκης».
Ερωτηθείς για το πότε πιστεύει ότι η συμπρωτεύουσα θα έχει ένα ολοκληρωμένο δίκτυο μετρό, τόνισε χαρακτηριστικά: «Θα ρωτήσετε όσους έκαναν συμβάσεις που προέβλεπαν ότι η σύμβαση του παλιού ΟΑΣΘ θα είναι 2 χρόνια μετά την ολοκλήρωση των έργων του Μετρό και των επεκτάσεών του. Δεν ολοκληρώνονται αυτά τα πράγματα. Ο στόχος είναι να έχουμε όσο το δυνατόν πιο εκτεταμένο δίκτυο μέσων σταθερής τροχιάς, το οποίο όμως θα είναι βιώσιμο». Και πρόσθεσε: «Το σκεπτικό μας είναι ότι πάνω στους σταθμούς του Μετρό και στη λειτουργία του Μετρό, θα έρχεται να μεταφέρεται ο πολίτης με σύγχρονα λεωφορεία από τις γειτονιές της Θεσσαλονίκης στους σταθμούς του Μετρό. Επομένως, μιλάμε για μία τελείως διαφορετική λογική που θα αναβαθμίσει την πόλη, το αστικό περιβάλλον, και την καθημερινότητα των πολιτών. Αυτό είναι πολύ κοντά».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr