Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε ότι τα νέα εκπτωτικά προϊόντα συνιστούν το 74% των πωλήσεων. Ο Οργανισμός λάνσαρε τον Νοέμβριο το πακέτο των 10 + 1 εισιτηρίων (η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 1,23 ευρώ), το πακέτο των πέντε εισιτηρίων (η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 1,30 ευρώ) και το 2πλό ενιαίο εισιτήριο μετ' επιστροφής (η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 1,35 ευρώ).
«Το επιβατικό κοινό επωφελήθηκε των εκπτώσεων, δηλαδή του χαμηλότερου κόστους μετακίνησης, με αποτέλεσμα να επιλέγει πακέτα εισιτηρίων και όχι το απλό μεμονωμένο εισιτήριο των 1,40 ευρώ» δήλωσαν στελέχη του Οργανσιμού.
Παράλληλα, σύμφωνα με συγκοινωνιολόγους, το επιβατικό κοινό, προτιμώντας προϊόντα κομίστρου με πολλά εισιτήρια/διαδρομές, ουσιαστικά αποφεύγει τυχόν ουρές σε εκδοτήρια και αυτόματα μηχανήματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι προσωποποιημένες ηλεκτρονικές κάρτες ATH.ENA Card ξεπέρασαν τις 400.000, έναντι των 250.000 μηνιαίων χάρτινων καρτών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr