«Με βάση το δελτίο τύπου που εξέδωσε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, η απόφαση αναφέρει επί λέξει: μέσω μιας εφαρμογής για έξυπνα τηλέφωνα διευκολύνεται έναντι αμοιβής η επικοινωνία μεταξύ μη επαγγελματιών οδηγών που χρησιμοποιούν δικό τους όχημα και ατόμων που επιθυμούν να μετακινηθούν εντός πόλης. Είναι πασιφανές, λοιπόν, ότι καμία αναλογία δεν υπάρχει μεταξύ της ΒΕΑΤ και της UBER, και ο οποιοσδήποτε συσχετισμός γίνεται από άγνοια», σχολιάζει η εταιρεία Beat στην ανακοίνωση.
Η ΒΕΑΤ διευκρινίζει ότι «συνεργάζεται μόνο με επαγγελματίες και ήδη αδειοδοτημένους οδηγούς και επιβατηγά οχήματα δημόσιας χρήσης (ταξί) που υπόκεινται πλήρως στο θεσμικό και ελεγκτικό καθεστώς των αρμοδίων αρχών. Συνεπώς, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο σύγχυσης ή παρερμηνείας. Η σημερινή απόφαση δεν αφορά, ούτε επηρεάζει στο ελάχιστο τις θέσεις που έχει ήδη διατυπώσει η εταιρεία μας- μόνο τις ενισχύει».
Σημειώνεται ότι νωρίτερα, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Βουλή, ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς, αποτίμησε την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου ως «δικαίωση της κυβέρνησης». «Έχει ακουστεί ένας ορυμαγδός κριτικής απέναντι στον υπουργό Υποδομών όταν είχε ανοίξει η κόντρα με την παγκόσμιας εμβέλειας εταιρεία υπηρεσιών, και ήρθε βεβαίως τώρα η δικαίωσή του. Θα έλεγα λοιπόν πως όσοι είχαν ασκήσει κριτική, οφείλουν σε ένδειξη αυτοσεβασμού να επανέλθουν δημοσίως και να παραδεχθούν την πραγματικότητα: Ότι το ευρωπαϊκό δικαστήριο έκρινε ότι πρόκειται για υπηρεσίες μεταφορών και τα κράτη-μέλη έχουν δικαίωμα-υποχρέωση να τις ρυθμίζουν», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr