Όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι πρώτες εργασίες που θα εκτελεστούν, αφορούν τη δημιουργία των απαραίτητων εργοταξιακών χώρων και τις παρακάμψεις των δικτύων των οργανισμών κοινής ωφελείας βόρεια της οδού Εγνατίας και νότια, στην πλατεία Καπνεργάτη.
Παράλληλα, στην σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι, θα ξεκινήσει η κατασκευή της αντιστήριξης, με μικροπασσάλους, για τη δημιουργία των φρεατίων εξαερισμού εντός του σταθμού και θα ακολουθήσει η επίχωση του αρχαιολογικού χώρου για την προστασία των αρχαιοτήτων και η κατασκευή της πλάκας οροφής του σταθμού.
Για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που τυχόν θα απαιτηθούν κατά τη διάρκεια της κατασκευής και ολοκλήρωσης του σταθμού θα υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της πόλης.
Υπενθυμίζεται ότι μετά την επανεκκίνηση του έργου της βασικής γραμμής της Θεσσαλονίκης το 2016 και μέχρι σήμερα, έχει ολοκληρωθεί η διάνοιξη του 100% των δίδυμων σηράγγων, το 95% των αρχαιολογικών εργασιών, το 90% της κατασκευής του αμαξοστασίου στην Πυλαία, το 80% των έργων πολιτικού μηχανικού σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής, το 35% των αρχιτεκτονικών εργασιών, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει και προχωρούν και οι Η/Μ εργασίες.
Επιπλέον στην ανακοίνωσή της η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες που απομένουν για την ολοκλήρωση του έργου, ώστε το 2019 να αρχίσει η δοκιμαστική περίοδος λειτουργίας των συρμών και το 2020 να δοθεί στο επιβατικό κοινό, το μετρό Θεσσαλονίκης.
Στο μεταξύ, εντός του επόμενου τριμήνου προγραμματίζεται να αποδεσμευτούν κατειλημμένες επιφάνειες στην οδό Μοναστηρίου, στην περιοχή του Ν. Σιδηροδρομικού Σταθμού και του σταθμού "Δημοκρατία”, καθώς επίσης και στην οδό Δελφών, στους σταθμούς "Φλέμινγκ” και "Ανάληψη”, όπου θα αποκατασταθεί η αμφίδρομη λειτουργία της οδού Δελφών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr