Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
«Πάντα ο κ. Θ. Λυμπερόπουλος εκφραζόταν απαξιωτικά για την εταιρία μας. Δεν ξέρω γιατί. Έχει κάθε λόγο να μας υποστηρίξει. Δουλεύουμε μόνο με νόμιμους οδηγούς. Είμαστε η μόνη άμυνα κι απάντηση στο Uber. Δεν είναι απάντηση να κλείσουμε τις εφαρμογές και να ψάχνουμε ταξί το δρόμο. Αντιδράσεις σε διεθνές επίπεδο έχουμε για την Uber όχι για τις πλατφόρμες» τόνισε
«Από τη πρώτη μέρα πληρώνουμε φόρους. Έχουμε δώσει 5 εκατ σε φόρους και εισφορές. Η μητρική είναι στο Λονδίνο αλλά για τις δραστηριότητες που έχουμε στην Ελλάδα η έδρα είναι στην Ελλάδα και πληρώνουμε φόρους για τις δραστηριότητές μας εδώ. Απασχολούμε 100 άτομα από τρεις που ξεκινήσαμε» σημείωσε.
«Εκδίδεται απόδειξη από τον ταξιτζή Δίνουμε ένα μέρος της διαδρομής πίσω. Δεν επηρεάζεται ο ταξιτζής» σημείωσε απαντώντας στις αιτιάσεις που δέχεται για την πολιτική της η πλατφόρμα από τον επικεφαλής του ΣΑΤΑ.
Όπως ανέφερε η εταιρία beat έχει 8.000 εγγεγραμμένους οδηγούς ενώ άφησε ανοικτό το να προσφύγει στη δικαιοσύνη εφόσον ισχύσει το σχέδιο που διέρρευσε στον τύπο.
«Θα προσφύγω στη δικαιοσύνη σε σχέση με αυτό που είδα στην εφημερίδα Τα Νέα. Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ ανακοινώνει ότι διαμόρφωσε νομοσχέδιο με τον αρμόδιο υπουργό. Αν ισχύσει θα προσφύγουμε σε οποιαδήποτε αρχή γιατί προσβάλλει το Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Δεν έχω πάρει απάντηση αλλά είχα μια συνομιλία χτες με τον κ. Σπίρτζη. Έχω πάρει διαβεβαίωση προηγουμένως θα έχω δει και θα έχω εκφράσει γνώμη. Δε μου διέψευσε ούτε επιβεβαίωσε το νομοσχέδιο» ανέφερε ο κ. Δρανδάκης. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ίδιος με επιστολές έχει ενημερώσει τα μέλη της Βουλής ενώ σε επίπεδο κοινωνίας των πολιτών ήδη έχουν καταγραφεί σημαντικές αντιδράσεις σε σχέση με το κείμενο που δημοσίευσαν τα Νέα.
Γιώργος Αλεξάκης