«Η απόφαση της Κομισιόν για κλείσιμο του φακέλου του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις αφαιρεί κάθε δικαιολογία από την κυβέρνηση για καθυστέρηση στην ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ», τονίζει σε δήλωσή του ο κ. Χατζηδάκης.
Αναφέρει ακόμα ότι το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2008, όταν ήταν υπουργός Μεταφορών και πως την περίοδο 2012-14 έγιναν όλες οι αναγκαίες κινήσεις προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη διευθέτηση του ζητήματος των κρατικών ενισχύσεων, ενώ παράλληλα προχώρησε η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης.
«Θυμίζω ότι οι κρατικές ενισχύσεις -για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 1,08 δισ. ευρώ- σε περίπτωση που δεν λυνόταν το πρόβλημα έπρεπε να επιστραφούν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο Δημόσιο, με προφανές το αδιέξοδο για την εταιρία», συνέχισε ο κ. Χατζηδάκης εκφράζοντας την ελπίδα η κυβέρνηση να προχωρήσει αμέσως στην υπογραφή της σύμβασης με την Trenitalia.
«Εξέλιξη που θα συντελέσει στο να ανέβει κατηγορία η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παράλληλα, ελπίζω να μην επιμείνει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην ιδέα για δημιουργία δεύτερης κρατικής εταιρίας σιδηροδρομικών μεταφορών. Πού θα βρει, άλλωστε, τα λεφτά; Εύχομαι, επίσης, η κυβερνητική απροθυμία να μην υπονομεύσει την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΤΥ (Ελληνική Εταιρία Συντήρησης Τροχαίου Υλικού), που είναι κρίσιμη για το σχέδιο εξυγίανσης. Έχοντας προσωπικά για χρόνια ενεργό συμμετοχή σε όλες αυτές τις διαδικασίες, είμαι ικανοποιημένος για τη θετική εξέλιξη που φαίνεται να έχει αυτό το μεγάλο πρόβλημα για τη χώρα. Και πιστεύω ότι ένα καινούριο κεφάλαιο μπορεί να ανοίξει για τον ελληνικό σιδηρόδρομο», υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος της ΝΔ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr