Ο υπουργός τόνισε την μεγάλη ανάγκη που υπάρχει για θεσμικές αλλαγές προκειμένου να υπηρετήσουμε καλύτερα τα έργα στη χώρα (δημόσια ή ιδιωτικά) ενώ επεσήμανε ότι θεωρεί αναγκαίο πως πρέπει να πέσουν οι χρόνοι για όλα τα έργα (με νέο σύγχρονο σύστημα τιμών/προδιαγραφών ωρίμανσης των έργων προκειμένου να προσελκύσουν επενδύσεις.
Ο κ Σπίρτζης αναφέρθηκε στη θεσμοθέτηση υποχρεωτικής σύνταξης πραγματικών προϋπολογισμών για όλα τα έργα, ώστε να εκλείψει το φαινόμενο των μελετών με εκπτώσεις έως 92% ή στα έργα έως και 60%.
Προανήγγειλε την εισαγωγή μητρώου για τους απασχολούμενους στα έργα (δημόσια και ιδιωτικά), καθώς και τη θεσμοθέτηση και υλοποίηση κεντρικών ηλεκτρονικών συστημάτων (μείωση της γραφειοκρατίας) για τη συντομότερη αδειοδότηση των έργων, του συστήματος δημοπράτησης μελέτης/εφαρμογής ώστε να μην υπάρχουν φαινόμενα στημένων διαγωνισμών του παρελθόντος.
"Πρέπει οι δημόσιες υπηρεσίες και οι δημόσιοι φορείς και αυτό κάνουμε τον τελευταίο 1,5 χρόνο να αναπτύξουν δράσεις εξωστρέφειας, να πηγαίνουν με ιδιωτικές εταιρείες και να διεκδικούν έργα στο εξωτερικό", δήλωσε ο κ. Σπίρτζης υπογραμμίζοντας πως "μέχρι στιγμής η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, η ΕΡΓΟΣΕ και η ΕΓΝΑΤΙΑ έχουν προχωρήσει σε αυτή την κατεύθυνση και τα πράγματα είναι πάρα πολύ καλά, ιδιαίτερα στα έργα των μέσων σταθερής τροχιάς".
Μεταξύ των στρατηγικών που υλοποιεί το υπουργείο, ανέφερε, είναι "η δημιουργία δομών στρατηγικού σχεδιασμού των δημόσιων υποδομών, σχεδιασμού που δεν θα υλοποιεί έργα για τα έργα, αλλά θα υπηρετεί την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr