Σημειώνεται μάλιστα ότι εκτός από τη γαλλική CMA στην Terminal Link συμμετέχει με μερίδιο 49% η κινεζική εταιρεία China Merchants, ενώ ως γνωστόν στο γκρουπ της Deutsche Invest Equity Partners (DIEP) συμμέχει και όμιλος του Ιβάν Σαββίδη.
Υπενθυμίζεται ότι η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών είναι στις 24 Μαρτίου ωστόσο ήδη έχει ζητηθεί επισήμως από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες νέα αναβολή, με τις αποφάσεις επί του αιτήματος να αναμένεται να ληφθούν από το ΤΑΙΠΕΔ και την κυβέρνηση.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η ιπωνική Mitsui και η Dubai Ports (η οποία σε προηγούμενο διαγωνισμό για τον ΟΛΘ είχε συνεργαστεί με τον όμιλο ΕΛΛΑΚΤΩΡ) καθώς και η ICTS από τις Φιλιππίνες ζητούν με επιστολή στο ΤΑΙΠΕΔ νέα παράταση.
Υπενθυμίζεται εξάλλου ότι στη διαδικασία έχει εκδηλωθεί προκαταρκτικό από την θυγατρική της μεγαλύτερης εταιρείας μεταφοράς container Maersk, APM Terminals, την ιταλικών συμφερνόντων Duferco, τη Russian Railways JSC την τουρκική Yilport Holding και τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Η APM Terminals φέρεται να μην είναι διατεθειμένη να προχωρήσει στην υποβολή προσφοράς, ενώ το πιθανότερο σενάριο είναι ότι τα σχήματα των τελικών διεκδικητών θα είναι δύο ή τρία (Deutsche Invest Equity Partners, CMA, Dubai Ports International πιθανόν και Mitsui).
Επειτα και από τις διαπραγματεύσεις με τους υποψήφιους, προβλέπεται πως οι υποχρεωτικές επενδύσεις του νέου ιδιοκτήτη του ΟΛΘ θα φτάσουν τα 180 εκατ. ευρώ στην επταετία.
Ταυτόχρονα η δυναμικότητα του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων (container terminal) πρέπει να αυξηθεί στις 500.000 TEUs εντός εννέα ετών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr