Σημειώνεται ότι τις προηγούμενες ημέρες αναρτήθηκαν στο Virtual Data Room τα τελικά κείμενα του διαγωνισμού. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, σε αυτά περιλαμβάνεται δέσμευση του νέου ιδιοκτήτη να υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 180 εκατ. ευρώ.
Πλην όμως, πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι μειώνονται οι στόχοι για την κίνηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στους όρους της τελικής τροποποιημένης σύμβασης παραχώρησης, θέμα το οποίο έχει τεθεί επίσης από πλευράς ορισμένων εκ των «μνηστήρων» ενώ γενικότερα στο κομμάτι των επενδύσεων δεν υπάρχουν αλλαγές σε σύγκριση με την αρχική.
Υπενθυμίζεται ότι στο εν εξελίξει διαγωνισμό έχουν εκδηλώσει μη δεσμευτικό ενδιαφέρον 9 εταιρείες, για την απόκτηση του 67% του Οργανισμού. Συγκεκριμένα στο διαγωνισμό αυτή τη στιγμή μετέχουν οι APM Terminals B.V., Deutsche Invest Equity Partners GmbH (στο σχήμα φέρεται να συμμετέχει και ο Ιβάν Σαββίδης), Duferco Participations Holding S.A., International Container Terminal Services (ICTS), Mitsui & Co. Ltd, P&O Steam Navigation Company (DP World), Russian Railways JSC, Yilport Holding και ΓΕΚ Τέρνα. Από τις εταιρείες αυτές, μεγαλύτερη κινητικότητα έχουν επιδείξει το τελευταίο διάστημα οι ICTS, DP World, Mitsui και Deutsche Invest.
Με ενδιαφέρον πλέον αναμένεται να αποδειχθεί στην πράξη πόσα εκ των τυπικά φερόμενων ως ενδιαφερόμενων επενδυτικών σχημάτων θα προβούν σε κατάθεση δεσμευτικής προσφοράς.
Γιώργος Παπακωνσταντίνου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr