Αιτία η δυστοκία της ελληνικής κυβέρνησης και του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών να τρέξει τις απαραίτητες διορθώσεις, που έχουν συμφωνηθεί, στην υπουργική απόφαση με βάση την οποία θα αποζημιώνεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις δημόσιες υπηρεσίες που προσφέρει. Τις άγονες δηλαδή σιδηροδρομικές γραμμές που εξυπηρετεί ώστε να παρέχεται στο κοινό το δημόσιο αγαθό της δυνατότητας μεταφοράς με τον σιδηρόδρομο, σύμφωνα με την Καθημερινή.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η απόφαση που έχει ήδη υπογραφεί όσον αφορά την αποζημίωση για τις άγονες γραμμές δεν διασφαλίζει τους νέους ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κυρίως σχετικά με την ομαλή καταβολή τους, αλλά και το ύψος τους. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στη σύμβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέρεται να έχει ενσωματωθεί διαλυτική αίρεση της συμφωνίας, η οποία θα "ενεργοποιηθεί” σε περίπτωση που δεν εκδοθεί η απαιτούμενη υπουργική απόφαση μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Να σημειωθεί ότι η αποζημίωση για τις άγονες γραμμές διαμορφώνεται σε 50 εκατ. ευρώ, ετησίως, για την επόμενη πενταετία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr