Τα παραπάνω χρονοδιαγράμματα για τη διαδικασία αξιοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης επιβεβαιώθηκαν χτες, στην Αθήνα, στη διάρκεια συνάντησης του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτη Κουρουμπλή, με εκπροσώπους του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, με τη συμμετοχή του γενικού γραμματέα Λιμένων, Χρήστου Λαμπρίδη.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το ενδιαφέρον τουλάχιστον πέντε από τους οκτώ επενδυτές, που είχαν εμφανιστεί επισήμως ως ενδιαφερόμενοι για το 67% του ΟΛΘ, παραμένει ενεργό. Ανάμεσά τους περιλαμβάνονται διεθνείς εταιρείες-κολοσσοί, στελέχη των οποίων έχουν επανειλημμένα επισκεφτεί το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στη διάρκεια του 2016.
Σύμφωνα με πληροφορίες τουλάχιστον 4 ή 5 από τους 8 που έχουν εξουσιοδοτηθεί να συμμετάσχουν στην παρούσα φάση του διαγωνισμού είναι ενεργοί. Μεταξύ αυτών οι Mitsui, Dubai Port, ICTS, Deutsche Invest, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κ.λπ., ενώ αξίζει να καταγράψουμε το ενδιαφέρον του επιχειρηματία Σαββίδη ώστε να «κουμπώσει» σε κάποιο γκρουπ.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς που παρακολουθούν από κοντά τις διεργασίες, οι υποψήφιοι επενδυτές καλούνται να προβούν σε υποχρεωτικές επενδύσεις 180 εκατ., οι οποίες αφορούν, κυρίως, την επέκταση του 6ου προβλήτα, κάτι που αποτελεί ένα «σημείο τριβής» με τους «μνηστήρες».
Γ. Παπακωνσταντίνου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr