Πρόσθεσε ότι «πετύχαμε με την διαπραγμάτευση την ελεύθερη διέλευση αυτοκινήτων που μεταφέρουν άτομα με ειδικές ανάγκες, ειδικά τιμολόγια για τους καθημερινούς χρήστες, ειδικούς όρους για τους δήμους που δεν είχαν εναλλακτικές οδεύσεις και πολλά συνοδά έργα».
Σημείωσε ακόμη ότι «είναι καθήκον μας να βρούμε εκείνες τις λύσεις που θα μειώσουν τα διόδια και είναι επίσης καθήκον μας να ολοκληρώσουμε τις οδικές συνδέσεις με τα μεγάλα αστικά κέντρα, τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς πόλους των περιοχών που διέρχεται η Ιόνια οδός, όπως το Αγρίνιο, την Πρέβεζα και άλλες περιοχές».
Αναφερόμενος στα χαρακτηριστικά της Ιονίας οδού, ο κ. Σπίρτζης είπε, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ότι περιλαμβάνει 19 κόμβους, εννέα σταθμούς εξυπηρέτησης, τέσσερις πολύ μεγάλες σήραγγες, 17 μεγάλες γέφυρες και τρία κέντρα συντήρησης.
Συμπλήρωσε ότι γίνεται πολύ μεγάλη προσπάθεια, ώστε να παραδοθεί στην κυκλοφορία, μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου, το τμήμα από την Κλόκοβα Αντιρρίου, έως τον κόμβο Κουβαρά, κοντά στις Φυτειές Αιτωλοακαρνανίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr